[verwijderd] Dankzij dit topic weet ik dat dit de derde avond op rij is dat ik mijn stinky socks van onbekende herkomst aan heb. Misschien morgenavond tijd voor een schoon paar π€.
Sevenof9 [verwijderd] ik durfde op een paar foto's mijn sokken niet te laten zien omdat jullie dan zouden zien dat ik die op een paar dagen aan hadπ
[verwijderd] Mijn man heeft mijn sokken vanochtend in de was gedaan. Ik vermoed dat hij niet nog een nacht met mijn sokken in een bed wilde liggen π€. Gelukkig waren mijn favoriete wollen sokken weer beschikbaar.
Vulpen Tantetil In die gepilde broek links. Maar dat was m'n punt hΓ¨, mensen maken foto's in dezelfde houdingen niet per se omdat ze altijd zo zitten maar omdat je anders onbegrijpelijke foto's krijgt π
Vulpen Tantetil Ehm, linksonder m'n linkerbovenbeen en daarboven m'n rechteronderbeen. [edit] Of andersom? π€ Ik ben er vrij zeker van dat je mijn linkerarm ziet maar raak nu zelf ook in de war.
Vulpen Tantetil Mijn benen voor een kussen aanzien, lekker dan. Maar nee, de foto staat wel recht hoor, heb m'n benen omhoog op de bank. Toch6 Mijn nachthemd π
[verwijderd] Een heel oud tshirt van vriend. (En broekloos) Ben niet van plan mijn huis te verlaten vandaag π
Hooyo-shimbir Mijn te gekke somalische huis jurk en hoofddoek π t zit erg lekker, deze foto laat ik niet zo lang staan
Femkes Natgeregend, dus in ondergoed (Sarah sweeties) omdat ik wel direct aan tafel kon. Ik denk dat ik zo met de jongste 2 in bad ga.