Mijn man zijn school is dan vrij, mijn school niet, maar wel 2 schoolreisjes die week (11 en 13 juni), mijn dochter moet wel naar school.
Ik denk dat heel juni behoorlijk druk zal zijn met schoolreisjes. Dus ik zie je dan op 11 juni... wij hebben zo’n 300 kinderen bij ons 😁

Hier 11 juni studiedag. Regio zuid.

Nee, bij ons hebben ze vrijdag een studiedag.

Dochter is vrij 11 juni. Regio Noord Holland

Kinderen van mijn werkgever (ook regio NH) zijn ook vrij.

Dank voor alle reacties. 50/50 ongeveer dus. Maar inderdaad wel veel schoolreisjes. Die was ik even vergeten.
    Nou, we gaan het wel zien dan. Het is toch nooit echt rustig in de Efteling. Behalve op een regenachtige herfstdag, maar dan wil ik er zelf ook niet zijn 😉

Regio midden en een week vakantie.

Regio rotterdam, wij hebben studiedag 11 juni (maar ik moet gewoon werken, geen efteling dus)

fafa dat moet toch wel opvallen!
    Als je een vrouw met verwilderd haar achter een blond jongetje ziet aanrennen, dan ben ik het 🤣

Tantetil dat moet toch wel opvallen!
      Als je een vrouw met verwilderd haar achter een blond jongetje ziet aanrennen, dan ben ik het 🤣

Hahaha 😂... toch gok ik zomaar dat er daarvan meer dan een te vinden zal zijn in een gemiddeld dagje Efteling (mezelf incluis 🙈)

Oudste is ook vrij, en de 12e ook nog. Ze hadden een paar vrije dagen over die achter Pinksteren aangeplakt worden.

Hier wel een studiedag. Goed dat je dit topic opende, ik wist het helemaal niet namelijk 😅 Wij zijn regio noord trouwens, dus daar zullen er wel minder van naar de Efteling gaan denk ik.

Noord-Brabant en gewoon school.

@fafa en @Tantetil, ik lig ergens op het gras met een ereader, toastjes en snacks, zonnebrand en een zonnebril ergens op gras....
      misschien nog even op een terras met koffie of lunch 😁

Hier regio midden en ook de hele week vrij.
        Wij hebben, maar één week meivakantie gehad.