fafa dat moet toch wel opvallen!
Als je een vrouw met verwilderd haar achter een blond jongetje ziet aanrennen, dan ben ik het ๐Ÿคฃ

Tantetil dat moet toch wel opvallen!
    Als je een vrouw met verwilderd haar achter een blond jongetje ziet aanrennen, dan ben ik het ๐Ÿคฃ

Hahaha ๐Ÿ˜‚... toch gok ik zomaar dat er daarvan meer dan een te vinden zal zijn in een gemiddeld dagje Efteling (mezelf incluis ๐Ÿ™ˆ)

Oudste is ook vrij, en de 12e ook nog. Ze hadden een paar vrije dagen over die achter Pinksteren aangeplakt worden.

Hier wel een studiedag. Goed dat je dit topic opende, ik wist het helemaal niet namelijk ๐Ÿ˜… Wij zijn regio noord trouwens, dus daar zullen er wel minder van naar de Efteling gaan denk ik.

Noord-Brabant en gewoon school.

@fafa en @Tantetil, ik lig ergens op het gras met een ereader, toastjes en snacks, zonnebrand en een zonnebril ergens op gras....
    misschien nog even op een terras met koffie of lunch ๐Ÿ˜

Hier regio midden en ook de hele week vrij.
      Wij hebben, maar รฉรฉn week meivakantie gehad.

Youtan fafa en hebben we er zin in??? Komt een beetje regen smiddags dus ponchos mee

• fafa hebben hierop gereageerd.

Tantetil

Nou, ik weet nog niet of we gaan ๐Ÿ˜ฌ

Mn moeder moest haar AH spaarkaarten nog verzilveren, maar dat lukt niet vanwege de landelijke pinstoring bij de AH. (Lukte ook niet met cash. Systeem kon door de storing blijkbaar ook geen Eftelingkaarten uitgeven) Aaaarghh ๐Ÿ˜–

Dus nu hopen dat het morgen om 8.00 uur is opgelost. Dan kunnen we nog. Anders wordt het toch een andere dag.

fafa oooh als ik het gistermiddag had geweten, had ik die kaartjes voor jou bij ons gekocht. Is het nog gelukt?

• fafa hebben hierop gereageerd.

Tantetil

Pinstoring was verholpen, maar Eftelingkaarten konden nog niet worden uitgegeven ๐Ÿ˜
            Had met mn moeder afgesproken dat ze dan zou bellen en we een andere dag zouden gaan. Maar die eigenwijze moeder van mij vertelt het pas als we al in de trein zitten. ๐Ÿ˜ฎ

Dus we (nou ja, mn moeder) betalen dan maar volle mep aan de kassa. Helaas pindakaas.
            Maar we zijn er iig vandaag ๐Ÿ˜Š

fafa zou je je niet een ah in de buurt kunnen vinden? Met hoeveel zijn jullie?

Wij staan met drie kwart Nl in de efteling hoor....niet normaal druk. De rijen beginnen al ver voor de echte rijen. Dit is bij de pirana.