[verwijderd]
Hebben jullie al een toffe zomerjas?
Ik neig naar een gekleurde trenchcoat, maar ik ben een beetje besluiteloos.
Show hier je zomerjas!
Hebben jullie al een toffe zomerjas?
Ik neig naar een gekleurde trenchcoat, maar ik ben een beetje besluiteloos.
Show hier je zomerjas!
Ik zit erover om niks te kopen en het met de blazertjes te doen. Maar misschien is een jas met rits ook wel prettig
Ik heb jaren geen zomerjas gehad, droeg altijd gewoon een vest, dat gaat prima! Tot ik een paar dagen op een festival was met heel veel regen, toen heb ik bij perry sport een heel erg niet hippe maar wel waterdichte en praktische jas gekocht. Die draag ik dus als het hard waait of regent Ik ben er wel blij mee, heb hem nu voor het tweede jaar.
Ik volg even. Ben ook opzoek!
Ik heb een zomerjas (en winterjas ook overigens ) van Naketano. Op de een of andere manier krijg ik jassen heel snel kapot, terwijl ik er absoluut geen vreemde dingen mee doe...Naketano blijft tenminste wat langer heel. Maar het merk is gestopt (er is op internet wel nog het eea van oude collecties te koop).
Ik heb nog een oude met heel kleine grijsblauw-witte streepjes die ik nog steeds heel leuk en fijn vind, dus ik denk dat ik daar nog maar een jaar mee doe, ook al is ie eigenlijk niet zo mooi meer. Denk gewoon niet dat ik een leukere kan vinden
Ik heb zo'n soort (niet precies deze, maar lijkt er op), al een tijdje en denk dat ik hem nog een seizoen hou. En heb vorige week een spijkerjasje gekocht, maar die is voor nu nog te koud.
Ik heb nog een zwart leren jasje, zoek nog een trenchcoag erbij.
Mijn zomerjassen zijn allemaal niet eigenlijk niet praktisch.
Ik heb een heel leuk stoffen jasje, maar die kan ik pas aan wanneer het echt warmer is. En als het regent schiet je natuurlijk niets op.
Dan heb ik nog een hele leuke, legergroene tussenjas. Maar de hals daarvan is volledig open (echt, wie heeft dat ontworpen en waarom heb ik het gekocht?) waardoor ik spontaan keelpijn krijg van een stukje fietsen.
Dus eigenlijk komt het er op neer dat ik altijd mijn spijkerjas draag, maar dat is dus ook niet altijd handig.
Ik zoek dus ook nog een leuke jas. Wil stiekem zo'n hele lange.
Zo'n soort tweede wereldoorlog jas die achter je aan flappert. Maar dat pas echt totaal niet bij mij, dus mensen zien me al aankomen. En ik ben bang dat het heel lelijk staat
Altijd de basis:
En aangezien ik een jassentik heb, heb ik nog wel wat extra jasjes hier en daar, maar bovenstaande is altijd mijn basis.
Ik heb een lichtgrijze stoffen jas van inkt als tussenjas
en dan 2 trenchcoats (donkerblauw en zwart) en ik wil dan nog een kort bikerjasje ofzo...in een kleurtje.
Momenteel heb ik voor de zomer:
Verder ligt het eraan wat ik tegenkom tijdens het shoppen.
Ik heb deze pas gekocht, van Esprit. Dan nog een biker jasje. En ik heb een donker blauwe trenchcoat. Maar die is te groot geworden.
Ik heb de yellow raincoat van Petit Bateau.
Verder geen zomerjas want dat is in (Zuid) Frankrijk gewoon niet nodig
Ik heb altijd een trenchcoat. Spijkerjasjes of leren jasjes passen totaal niet bij me, dus als het echt warm is draag ik een zomervestje of lichte blazer als jas.
[verwijderd] heerlijk Zuid-Frankrijk.
Nog drie weken en dan gaan we weer. Minimaal een keer per jaar βmoetenβ we gewoon. Dit jaar gaan we twee keer
Ik heb deze jas van Reset in een lichtere kleur blauw.
Heb ook korte modellen in roze en mintgroen. Verder weleens een spijkerjasje, maar zonder zomerjas zou ik niet kunnen.
[verwijderd] die is echt heel tof!!!
Ik heb niet echt een zomerjas, wel een felroze fietsjas van decatholon waar de voering uit kan, maar niet echt trendy haha
Mijn zomerjas.
Not everyone's cup of tea, denk ik. Maar ik hou wel van wat "anders".