Nou, het zit erin. Heb de ui, knoflook en tomaatjes even aangebakken in de pan en verder gedaan zoals anders.
Kletsen over slowcooking
[verwijderd]
Livia75 heb je hem al? Bij mij is postnl nog onderweg...
[verwijderd]
Hij is binnen, maar de deksel sluit niet goed aan. Dat lijkt me niet de bedoeling toch?
[verwijderd] Heb ik ook bij mijn russel hobbs. Schijnt zo te horen bij sommige types (ik geloof met aluminium pannen). Mijn crockpot (aardewerk) heeft een deksel met zoโn rubberen rand en die sluit dus wel aan. En beiden werken ze prima.
[verwijderd]
Adje Ik heb echt een gat van 0,5 cm.. is dat echt normaal. Ik lees overal dat je vooral de deksel op de pan moet laten. Vandaar dat ik het gat zo groot vond.
@[verwijderd], jij hebt ook een Andrew James toch? Hoe zit dat bij jou?
[verwijderd] oh dat is wel heel veel ruimte... Ik heb even gekeken bij mijn pan. Maar dat is 1 ร 2 mm (wel aan meerdere kanten) en de deksel wiebelt een beetje als ik hem beweeg. Maar nu kijk ik bij mijn andere pan (die dus met rubber aansluit) en die heeft 2 gaten in de deksel van 0,5 mm. Dus ik denk dat het toch hoort, om iets van de warmte kwijt te kunnen.
Ik ben benieuwd of @[verwijderd] het herkent.
[verwijderd] Jaaaah binnen, net groentes gesneden zodat hij morgenochtend aan kan voor de erwtensoep!!
ook gelijk stoofvlees gekocht bij slager haha!
[verwijderd] Ik heb een keramieke pan en daar sluit hij goed. Ik zou een foto ervan maken en mailen naar de winkel met je vraag!
Erwtensoep ingredienten zitten erin, ik ben benieuwd! Ik maak een variant met kip omdat een familielid geen varkensvlees eet!
[verwijderd]
Hier staat hij aan.
Ik heb nog geen reactie van de verkoper. Logisch het is weekend. Maar omdat ik mijn boodschappen op de slowcooker had gedaan, toch maar aangezet.
Je kan op de foto het gat ook goed zien.
@[verwijderd] weet jij meer over de deksel van de Andrew James?
- Bijgewerkt
[verwijderd] het lijkt wel alsof je een te kleine deksel hebt.
[verwijderd]
[verwijderd] mijn deksel sluit veel beter aan. Er zit wel iets ruimte, maar dit lijkt echt heel veel?
[verwijderd]
[verwijderd] ja hรจ? Fijn te lezen dat die van jou wel aansluit.
Ik heb de verkoper gemaild het lijkt of ze mijn deksel met die van een 3,5 liter hebben verwisseld.
Hij lijkt het wel te doen.. het ruikt nu heel lekker in huis.
[verwijderd]
Ysabella, ik heb de verkoper gemaild. Hopelijk is het opgelost met een nieuwe deksel.