Ik weet niet of dit soort onderwerpen mag, anders verwijder hem gerust weer 🙂 Maar...
Ik ben geen sterrenkok en wil makkelijk maar lekker koken en altijd zwaar inspiratieloos...
Is een slowcooker nou iets? Volgens mij ben jij @Adje een kookkoningin toch?
En zijn er andere dames met een slowcooker?
Doen of niet doen?
Wie heeft er lekkere recepten?

Liefs van Kippetje88
(p.s. ik heb honger dus daarom dacht ik er weer aan) #hormonen 😉

Ik heb een crockpot, ideaal ding! Met warmhoudfunctie, glazen deksel en nog belangrijker, hij kan in de vaatwasser.
    Je kan er werkelijk van alles mee! Morgen gaat hij weer aan voor de pasta saus. S ochtends de ingrediënten er in, en s avonds direct aan tafel, super handig.
    Hier een kleine lijst wat ik er zoal mee maak. Zal ongetwijfeld wel wat vergeten.
    Curry's
    Soep
    Pulled pork
    Stoofvlees
    Stoofpotjes
    Spare ribs
    Albondigas
    Kofta
    Zoete aardappel
    Goulash
    Appelmoes
    Pasta sauzen.

Kippetje88 ‘Kookkoningin’, haha, hele mooie titel! Nou ik ben iig dol op mijn slowcookers ☺️ Ik ga even schaamteloos een stukje van zp copy-pasten, aangezien ik dat antwoord daar vorige week heb gepost. Scheelt weer nadenkwerk op de vroege ochtend: 😉

‘Ik maak er van alles in:
    Drumsticks (in verschillende sauzen of marinades),
    pulled pork of chicken (Indo of bbq)
    Mexicaanse pulled pork (carnitas)
    Babi ketjap en kip ketjap
    Stoofpotje met kip en groentes
    Allerlei soorten ‘draadjesvlees’ (Zwolsche stoof, zuurvlees, boeuf bourguignon, beef guinness, etc.)
    Slavinken in kruidige tomatensaus
    Pastasauzen (bolognese of diverse tomatensauzen)
    Curry’s
    Stoofpeertjes en appelmoes met steranijs
    Gestoofde groentes (bv sinaasappel-worteltjes)
    Soepen (thaise kippensoep, uiensoep, tomatensoep, kippenbouillon, etc.)