Bob_Ross oeps, klein detail. Ik luister via storytell. Dus dan zijn de boeken wat meer opgedeeld. maar de boeken zijn dik en het zijn er veel. Fysiek geen 48 hoor. Op storytell zijn er 72 delen. Maar de serie is nog niet afgelopen. Dus er moeten nog boeken komen.
Boekenclub π random reviews
Puzzelstukje
Ik ben gek op de serie, dus ik denk dat ik ook maar eens aan de boeken ga beginnen.
Misschien even wachten tot mijn studie afgelopen is.
Bob_Ross ja misschien handig. Maar zo heerlijk om lekker aan te zetten als ik bij de was ben of aan het schoonmaken ben. Gewoon onderdeel van mijn leven. Hoe bizar het ook klinkt.
Ik heb vanmiddag De onvoorzien van Thomas Olde Heuvelt uitgelezen. Ik heb genoten. Heerlijk spannend en redelijk wat horrortaferelen. En dan te bedenken dat hij pas 16 was toen hij het schreef.
Daarna Flamingo Beach van Suzanne Vermeer (het zomerlezengeschenk). Het las lekker weg, maar was niet echt spannend of zo. Ik had het ook zo uit.
Nu bezig in Street Freaks van Terry Brooks. Zijn eerste Science Fiction boek (normaal schrijft hij fantasy) en het begint gelijk al spannend.
Puzzelstukje
Ik heb dat met podcasts. Tijdens het fietsen, tijdens het koken, tijdens het winkelen. Heerlijk. Daarom heb ik een abonnement op Podimo genomen laatst.
- Bijgewerkt
Kyra73 Nu bezig in Street Freaks van Terry Brooks.
Aanrader dus? Ik ben aan het kijken wat ik voor de vakantie allemaal wil meenemen.
Ik heb net 7b van Aafke Romeijn uit. Erg saai, geen aanrader. Ik zou nu beginnen met de boeken van Bridgerton, maar ik kwam een ander boek tegen wat ik eerst wilde lezen. De fluisterman van Alex north. Ik moet nog beginnen, maar de voorkant sprak mij aan.
Ik ben door jullie al op de helft van HEX. Is geen goed slaap boek leest wel lekker weg!
Kort vermakelijk boek: Sea of Tranquility van Emily St John Mandel
Leuke sci fi: Nexus van Ramez Naam
Crux is deel 2
Apex deel 3
Ik lees momenteel The Serpent and the Wings of Night. Ik heb normaliter niet heel veel met vampiers. Toch is deze wel leuk, wereldbouw ook ok. Ik dacht alleen dat het smut was. Maar ik ben halverwege en er is nog geeneens een kusje geweest.
Vriend is The Silmarillion opnieuw aan het lezen.
Even een ander genre: een historische roman (noem je dat zo?)
Storm boven de velden van Marie Lacrosse. Is het eerste deel van een serie. Het speelt zich af rond 1870, met de Franse revolutie. De jongeheer wordt verliefd op het dienstmeisje.
Kyra73 ooh dat klinkt als een boek voor mij! Staat op mijn lijst.
Ik lees nu het donker van Emma Haughton. Claustrofobisch spannend!