• [verwijderd]

[verwijderd] 01891 om precies te zijn (en nu even de prehistorische netnummers erbij zoeken) ๐Ÿ˜‚

• [verwijderd]

[verwijderd] jammer ๐Ÿ˜‚ bij 010 wilde ik typen "dit seizoen helemaal niets in ..." puur als wraakactie omdat je me in dat hokje wilde stoppen. ๐Ÿ˜‰โค

• [verwijderd]

[verwijderd] Mij stop je niet in een hokje, geloof me
      ๐Ÿ˜‚

[verwijderd] oh je mag wel een dag met me mee doen hoor. Dan leer ik het je ๐Ÿ˜œ

Men staat op en brengt kind naar de opvang. Men rijdt naar huis en zingt in de auto โ€œwoehoe vrije dag, woehoe!โ€

Men komt weer thuis, trekt schoenen uit, ploft op de bank met een kop koffie en zet de tv aan. Kijkt nog even tevreden om zich heen en doet dan 3 uur helemaaaaal niets.

Om 11 uur de stad in, om te slenteren en nog meer koffie te drinken. Om 13:00 een heerlijke lunch met een glas wijn. Dan terug naar huis, ploft op de bank met een goed boek en een kop thee. Om 16:00 nog even naar de kapper/vriendin/creatief project. En om half 6 sta je vrolijk en vol energie een half uur eerder dan op een normale werkdag bij de opvang. En dan koken, eten, bad, verhaaltje voorlezen. En als je weer beneden komt denk je, zo... ik had nog wel een dagje willen hebben.

Kan het iedereen aanraden! ๐Ÿ˜

Betsy haha ik ben meer als m'n zoontje.
        Ik kom thuis en neem zijn nintendo switch en zit te zuchten als ik die uiteindelijk uit moet zetten. ๐Ÿคฃ

[verwijderd] Het soort mens dat jij beschrijft is voor mij de 'typische Amsterdammer'. Ik ben me ervan bewust dat er ook een ander soort bestaat maar die heb ik nog nooit ontmoet, alleen gezien op tv๐Ÿ™ƒ

• [verwijderd]

[verwijderd] ik ben echt uren bezig geweest om die bollen uit het haar van mijn dochter te halen. Ze waren aan het overgooien met een bol bunchems en dat ging mis. Ze heeft heel lang haar en ik wilde er echt geen schaar inzetten. Wat een drama was dat ๐Ÿ˜ณ

Betsy Zeeeeeer herkenbaar! Zo'n dag gaat veel te snel voorbij altijd helaas. ๐Ÿ˜„

Mijn kinderen gaan binnenkort zelfs een paar dagen extra naar de BSO omdat ik met een vriendin een week naar de zon ga.
          Gelukkig vinden ze het helemaal geweldig op de BSO.

• [verwijderd]

Toch6 Nou ja, ze schijten wel op je hoofd natuurlijk. Dat vind ik dan wel weer vrij onfris.

• [verwijderd]

Vulpen dat is allemaal import ๐Ÿ˜‚

Ik vind dat mensen die roken helemaal geen gezondheidsadviezen moeten geven....ik heb een vriendin die rookt en dan tegen mij zegt dat ik geen cola light moet drinken omdat het zo slecht is ๐Ÿคจ

• [verwijderd]

Tantetil zo nou ik was een paar maanden terug in Den Haag (waar ik vandaan kom jeweettoch) en serieus, de halve binnenstad is Engelssprekend. "Welcome! How can I help you?" Bij zowat elke kledingzaak. Later met een vriendin bij Jamie Oliver wezen eten en daar is de menukaart zelfs Engels, je moet vragen om een Nederlandse. Echt wel raar hoor...

Van mij zou roken binnen de bebouwde kom verboden mogen worden, uitgezonderd in je eigen huis met alle ramen en deuren gesloten.
              Op die manier wordt roken flink ontmoedigd en heeft niemand last van je stank.

[verwijderd] vreselijk. Gebruik in eerste instantie gewoon Nederlands en schakel over als dat nodig blijkt te zijn

Mary Niet per se helaas. Of onze onderbuurman nu binnen of buiten rookte, ons hele huis stonk naar de rook.

• Mary hebben hierop gereageerd.