• [verwijderd]

Torretjeee mee eens, hier alleen een traphekje boven (bij de slaapkamers) aan de trap uit angst voor kinderen die slaapdronken naar de wc willen of naar onze slaapkamer willen en met hun slaapkopjes misstappen en van de trap vallen. Overdag staat deze open als ze naar bed gaan gaat hij dicht.

• [verwijderd]

Betsy eigenlijk heb ik er wel respect voor dat je dat kan. Ik zou persoonlijk de hele dag geen rust in mijn kont hebben dus of gebruik maken van de vrije tijd door grote dingen in huis aan te pakken die makkelijker gaan zonder kind om me heen of de dag samen met kind leuk besteden en niets in huis doen omdat het een vrije dag is.

• Betsy hebben hierop gereageerd.
    • [verwijderd]

❀️ (als half gemeend goedmakertje)

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

[verwijderd] dat ben ik met je eens! Wel apparte hokjes dan he?! 🀣

• [verwijderd]

[verwijderd] 01891 om precies te zijn (en nu even de prehistorische netnummers erbij zoeken) πŸ˜‚

• [verwijderd]

[verwijderd] jammer πŸ˜‚ bij 010 wilde ik typen "dit seizoen helemaal niets in ..." puur als wraakactie omdat je me in dat hokje wilde stoppen. πŸ˜‰β€

• [verwijderd]

[verwijderd] Mij stop je niet in een hokje, geloof me
          πŸ˜‚

[verwijderd] oh je mag wel een dag met me mee doen hoor. Dan leer ik het je 😜

Men staat op en brengt kind naar de opvang. Men rijdt naar huis en zingt in de auto β€œwoehoe vrije dag, woehoe!”

Men komt weer thuis, trekt schoenen uit, ploft op de bank met een kop koffie en zet de tv aan. Kijkt nog even tevreden om zich heen en doet dan 3 uur helemaaaaal niets.

Om 11 uur de stad in, om te slenteren en nog meer koffie te drinken. Om 13:00 een heerlijke lunch met een glas wijn. Dan terug naar huis, ploft op de bank met een goed boek en een kop thee. Om 16:00 nog even naar de kapper/vriendin/creatief project. En om half 6 sta je vrolijk en vol energie een half uur eerder dan op een normale werkdag bij de opvang. En dan koken, eten, bad, verhaaltje voorlezen. En als je weer beneden komt denk je, zo... ik had nog wel een dagje willen hebben.

Kan het iedereen aanraden! 😁

Betsy haha ik ben meer als m'n zoontje.
            Ik kom thuis en neem zijn nintendo switch en zit te zuchten als ik die uiteindelijk uit moet zetten. 🀣

[verwijderd] Het soort mens dat jij beschrijft is voor mij de 'typische Amsterdammer'. Ik ben me ervan bewust dat er ook een ander soort bestaat maar die heb ik nog nooit ontmoet, alleen gezien op tvπŸ™ƒ

• [verwijderd]

[verwijderd] ik ben echt uren bezig geweest om die bollen uit het haar van mijn dochter te halen. Ze waren aan het overgooien met een bol bunchems en dat ging mis. Ze heeft heel lang haar en ik wilde er echt geen schaar inzetten. Wat een drama was dat 😳

Betsy Zeeeeeer herkenbaar! Zo'n dag gaat veel te snel voorbij altijd helaas. πŸ˜„

Mijn kinderen gaan binnenkort zelfs een paar dagen extra naar de BSO omdat ik met een vriendin een week naar de zon ga.
              Gelukkig vinden ze het helemaal geweldig op de BSO.