• [verwijderd]

• Bijgewerkt

[verwijderd] ik heb deze wel en bevalt goed. De enige echte meerwaarde van de 17-1 tov de 11-1 zijn de extra dweilen. Verder maakt het geen flaus aus. De meeste hulpstukken gebruik ik 1x per jaar met uitzondering van de dweil en dat handgeval ding. Deze worden wekelijks gebruikt.

• [verwijderd]

[verwijderd]

Dus juist de dweilen die er extra bij zitten gebruik je het meest?

• [verwijderd]

[verwijderd] ja eigenlijk wel 😬. Ik had mij ook prima kunnen redden met de 11-1 en een extra set dweilen. Ik moest natuurlijk weer de meest uitgebreide hebben πŸ™„.

19 dagen later
      • [verwijderd]

Iemand een idee hoe ik de melkresten uit mijn dolce gusto krijg? Het zit hem in dat stuk waar de cuphouder in moet, waar in het midden de naald zit zeg maar, maar dan aan de bovenste randen. Ik heb inmiddels al een pak wattenstaafjes er op los gelaten om erbij te kunnen, maar ik krijg niet alles weg en hij stinkt gewoon naar zure melk 😣

[verwijderd] keukenpapier in azijn en dit er even op laten liggen en in laten trekken. Of kan dat niet op die plek?

• [verwijderd]

Nescio van de latte macchiato cups. Ik vermoed dat dat pinnetje geblokkeerd heeft gezeten waardoor de melk er langs is gaan stromen, in het apparaat zelf dus, maar dat is een gok.
          Heb hem nu een jaar en nu pas voor het eerst meegemaakt.
          Heb krups een mailtje gestuurd of zij nog iets weten, maar ben een beetje bang dat het een heel nieuw apparaat gaat worden 😭

• [verwijderd]

Nescio ik heb ook een dolce gusto in mijn praktijk staan, maar hoe krijg je daar melkresten [verwijderd] ?

• [verwijderd]

[verwijderd] je was mij voor met je antwoord. Zulke luxe cups krijgen mijn cliënten niet 😝

• [verwijderd]

Dahlia die randen. Superranzige foto, sorry πŸ™ˆ

• [verwijderd]

[verwijderd] dat is de hele reden waarom ik toen dit apparaat gekocht heb, dat is de enige die ik lust πŸ˜†

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Ysabella kan dat geen kwaad met de elektriciteit? 😬
                  Ik snap dat ik hem van de stroom af moet halen voordat ik dat doe hoor, maar ik kan hem nou niet bepaald afdrogen aan de binnenkant en dus ook niet weten of al het water eruit is wanneer ik hem weer wil gebruiken. Volgens mij loopt het namelijk door het hele apparaat heen, er zit een rubbertje onder die rand maar ik kan niet zien tot hoe ver het door loopt 😣
                  Ik vermoed dat ik gewoon een nieuwe ga kopen, als er geen manier is om hem uit elkaar te halen.

Help!!!! Hoe krijg ik rooklucht uit het wiegmatrasje?!?!? Exzwager waar de wieg stond rookt blijkbaar ook binnen 🀒
                  Of ben ik veroordeeld tot een nieuwe laten maken, is een afwijkende maat 😞

Toch6 O wat balen πŸ™

Geen tips, wel medelevenπŸ™ˆ Enige wat ik kan bedenken is eindeloos laten luchten.