Heeft iemand enig idee hoe ik deze vlekken weg krijg?
Avdk weet raad
Tantetil Nee, zal ik zo eens doen!
Softbasegaming ja zeker! Wacht ik
maak even een foto van dat spul. Het is alleen online verkrijgbaar. Met een droge microvezeldoek daarna droog vegen en niet teveel erop sprayen.
Ook voor rvs echt de redding!
Nu we toch bezig zijn: hoe krijg ik een glazen douche scherm goed schoon?
Er zitten allemaal van die waterdruppels van het douchen op die opgedroogd zijn en ik krijg ze er niet afgeboend.
inspuiten met pure ontkalker en dan keukenrol er tegen aan en 24 in laten trekken. ( wel een raampje open laten uiteraard).
Daarna afspoelen met warm water
Het zal in elk geval een stuk minder zijn daarna. Of het helemaal weg gaat ligt eraan of de kalk er al lang zit of niet.
Op glas krijgen je echt oude kalk vlekken/druppels nooit helemaal weg.
- Bijgewerkt
Blue hg ontkalker, binnen 5 minuten schoon. Je spuit de glazen wand in, pakt een schoonmaak sponsje( zachte kant gebruiken) maakt ronde bewegingen zodat het gaat schuimen en je spoelt het na 5 minuten intrekken weg. Glazen wand weer schoon.Wil je hem glimmend schoon zou ik daarna hg glas reiniger gebruiken. Je spuit een beetje op de glazen wand en dan met een microvezeldoek droog wrijven. Dit spul werkt veel beter als al die andere glassex zooi.
Normaal krijg je sticker resten ook goed weg met lampenolie(wat je in een pot met lont kunt doen)
[verwijderd]
Pimpelmeesje Heb je al terpentine geprobeerd?
Blue klinkt gek maar smeer het hΓ©le douche scherm in met anti roos shampoo (head en shoulders)
Deze las ik net https://www.nu.nl/wonen/6049729/de-beste-tips-voor-een-echt-schoon-toilet.html
Echt wel handige tips staan er in.
[verwijderd]
@Ysabella Jij heb toch de 17-in-1 Black en Decker stoommachine? Hoe bevalt deze?
[verwijderd] nee ik heb een andere, maar ik weet dat die jij noemt beter is dan die ik heb.
[verwijderd]
Ik geloof niet dat die 17-in-1 nog terug komt. Volgens wehkamp is het ook niet meer leverbaar.
Ik vrees dat ik naar de 11-in-1 moet gaan kijken ofso.
[verwijderd] oh echt, wat raar en bij bol? Ik weet niet of je een rekening hebt bij ING maar daar krijg je punten en met die punten kan je dit soort dingen vaak goedkoper kopen.
Ik heb een heel ander merk hoor van KΓ€rcher.
[verwijderd]
Hooyo-shimbir ik ben zo blij met jou. Dat doen wij dus ook en iedereen verklaard ons voor gek. We zijn dus niet de enige gekkies .
[verwijderd]
[verwijderd] en ja hoor ik zie net dat ik op een vet oud bericht reageer
[verwijderd]
- Bijgewerkt
[verwijderd] ik heb deze wel en bevalt goed. De enige echte meerwaarde van de 17-1 tov de 11-1 zijn de extra dweilen. Verder maakt het geen flaus aus. De meeste hulpstukken gebruik ik 1x per jaar met uitzondering van de dweil en dat handgeval ding. Deze worden wekelijks gebruikt.
[verwijderd]
Dus juist de dweilen die er extra bij zitten gebruik je het meest?
[verwijderd]
[verwijderd] ja eigenlijk wel . Ik had mij ook prima kunnen redden met de 11-1 en een extra set dweilen. Ik moest natuurlijk weer de meest uitgebreide hebben
.