[verwijderd]
@Ysabella Jij heb toch de 17-in-1 Black en Decker stoommachine? Hoe bevalt deze?
@Ysabella Jij heb toch de 17-in-1 Black en Decker stoommachine? Hoe bevalt deze?
[verwijderd] nee ik heb een andere, maar ik weet dat die jij noemt beter is dan die ik heb.
Ik geloof niet dat die 17-in-1 nog terug komt. Volgens wehkamp is het ook niet meer leverbaar.
Ik vrees dat ik naar de 11-in-1 moet gaan kijken ofso.
[verwijderd] oh echt, wat raar en bij bol? Ik weet niet of je een rekening hebt bij ING maar daar krijg je punten en met die punten kan je dit soort dingen vaak goedkoper kopen.
Ik heb een heel ander merk hoor van KΓ€rcher.
Hooyo-shimbir ik ben zo blij met jou. Dat doen wij dus ook en iedereen verklaard ons voor gek. We zijn dus niet de enige gekkies .
[verwijderd] en ja hoor ik zie net dat ik op een vet oud bericht reageer
[verwijderd] ik heb deze wel en bevalt goed. De enige echte meerwaarde van de 17-1 tov de 11-1 zijn de extra dweilen. Verder maakt het geen flaus aus. De meeste hulpstukken gebruik ik 1x per jaar met uitzondering van de dweil en dat handgeval ding. Deze worden wekelijks gebruikt.
Dus juist de dweilen die er extra bij zitten gebruik je het meest?
[verwijderd] ja eigenlijk wel . Ik had mij ook prima kunnen redden met de 11-1 en een extra set dweilen. Ik moest natuurlijk weer de meest uitgebreide hebben
.
Iemand een idee hoe ik de melkresten uit mijn dolce gusto krijg? Het zit hem in dat stuk waar de cuphouder in moet, waar in het midden de naald zit zeg maar, maar dan aan de bovenste randen. Ik heb inmiddels al een pak wattenstaafjes er op los gelaten om erbij te kunnen, maar ik krijg niet alles weg en hij stinkt gewoon naar zure melk
[verwijderd] keukenpapier in azijn en dit er even op laten liggen en in laten trekken. Of kan dat niet op die plek?
Dahlia daar is het veel te smal en diep voor
[verwijderd] ik heb ook een Dolce Gusto, maar melkresten?
[verwijderd] dan weet ik niet wat je bedoeld
Nescio van de latte macchiato cups. Ik vermoed dat dat pinnetje geblokkeerd heeft gezeten waardoor de melk er langs is gaan stromen, in het apparaat zelf dus, maar dat is een gok.
Heb hem nu een jaar en nu pas voor het eerst meegemaakt.
Heb krups een mailtje gestuurd of zij nog iets weten, maar ben een beetje bang dat het een heel nieuw apparaat gaat worden
Nescio ik heb ook een dolce gusto in mijn praktijk staan, maar hoe krijg je daar melkresten [verwijderd] ?
[verwijderd] je was mij voor met je antwoord. Zulke luxe cups krijgen mijn cliΓ«nten niet
Dahlia die randen. Superranzige foto, sorry
[verwijderd] dat is de hele reden waarom ik toen dit apparaat gekocht heb, dat is de enige die ik lust