Biny Ja dat klopt op zich wel. Filmpjes en spelletjes spelen waarvoor je je telefoon moet draaien. Scherp hoor.

• [verwijderd]

Haha grappig dit! Ben benieuwd wat dit dan over mij zou moeten zeggen 😏.

Hoezo staan bij jullie allemaal al die emoticons in beeld...? Of is dat zodat we daar ook een analyse van kunnen maken? (Dat vlammetje fascineert me [verwijderd])

• [verwijderd]

Vulpen ja zoals ik het topic las is er ook iets uit de veelgebruikte smileys te halen 😏! Haha die vlam ... die heb ik recentelijk gebruikt in reactie op een appje van mijn moeder. Ze stuurde een filmpje van mijn vuurstokende vader πŸ˜…. Verder gebruik ik die wel als omschrijving van het licht ontvlambare karakter van onze kids πŸ”₯.

• [verwijderd]

Vulpen wat is trouwens dat hartje bovenin jouw beeldscherm?

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

[verwijderd] Een of andere standaard gezondheidsapp die ik niet gebruik (/geen account voor heb) maar wel mijn voetstappen telt, wat ik leuk vind πŸ™‚

Nu ben ik ook wel erg benieuwd! πŸ˜…

• [verwijderd]

Vulpen aha ja dat is wel interessant om te weten. Ben ook wel benieuwd waar ik op een gemiddelde dag op uit kom.

[verwijderd] Je hebt een iPhone, ouder dan de X. Verder valt me op dat geen WiFi aan hebt staan. Dus je bent of niet thuis, of je zit altijd op je 4G.

• [verwijderd]

iMoeder ik ben wel thuis maar de wifi is dramatisch vandaag πŸ™„, vandaar even 4G. Inderdaad een geen nieuwe iphone (wat een geld voor een telefoon 😳), vond mijn iphone 6 destijds eigenlijk al belachelijk duur. Hopelijk gaat deze nog even mee.

Nou ik ben benieuwd, ik denk dat de smileys meer over mij zeggen dan de rest.😢

Vulpen Haha nee, dat is de app LiveScore, daarmee krijg je meldingen of er gescoord is, de ruststand en de einduitslag van de voetbalwedstrijden die je geselecteerd hebt.
            Erg handig voor als we meerdere wedstrijden tegelijkertijd zijn die je interessant vindt, je kan er tenslotte maar 1 tegelijk op de tv kijken.

Ik denk dat als er hier meer mannen hadden gezeten dat het wel direct herkent was.

Famofthree Je telefoon staat op trillen en je blijft maar mailtjes krijgen dat je met je poes moet knuffelen?! πŸ˜œπŸ˜‚

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Famofthree
            WhatsApp, opschonings programma/virusscanner, ? Geen idee Gmail 2x, afbeeldingen, gewone mail.

Bluetooth, trilstand/stil, wekker, WiFi, 4G, batterij en de tijd.