Nu wel een hele mooie voor jullie...
Voor de telefoonfluisteraars
Vulpen Haha nee, dat is de app LiveScore, daarmee krijg je meldingen of er gescoord is, de ruststand en de einduitslag van de voetbalwedstrijden die je geselecteerd hebt.
Erg handig voor als we meerdere wedstrijden tegelijkertijd zijn die je interessant vindt, je kan er tenslotte maar 1 tegelijk op de tv kijken.
Ik denk dat als er hier meer mannen hadden gezeten dat het wel direct herkent was.
Famofthree Je telefoon staat op trillen en je blijft maar mailtjes krijgen dat je met je poes moet knuffelen?!
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Famofthree
WhatsApp, opschonings programma/virusscanner, ? Geen idee Gmail 2x, afbeeldingen, gewone mail.
Bluetooth, trilstand/stil, wekker, WiFi, 4G, batterij en de tijd.
[verwijderd]
Famofthree ik moet hier aan denken bij dat poppetje
Ik kan geen schermafbeelding maken in Orfox vanwege beveiligingsbeleid
Dan maar via Chrome:
Wat maken jullie ervan?
Famofthree Je hebt een appje (of meerdere) , google fotos wil je wat vertellen. Gardenscapes wilt graag dat je weer komt spelen, je hebt 2 gmail account op je telefoon en in beidde een mailtje, je hebt een screenshot gemaakt, en via outlook heb je ook mail.
Bluethoot staat aan, dus je batterij is echt zo goed als op, je telefoon staat op trillen, je hebt een vaste wekker en wifi!
Manque Je hebt een (of meerdere) appje! , ik denk dat je in een soort private modus zit? Dat laatste icoontje weet ik niet, je telefoon kan elk moment ontploffen?!
Verder heb je een vaste wekker ingesteld, vol wifi, weinig bereik, en mooi gevulde batterij
Lovely83 Je hebt een wekker aan staan, je telefoon mag niet automatisch meedraaien, dus je ligt op de bank/in bed, en je batterij is leeg.
[verwijderd] Je hebt nog een simkaart slot over! en misschien nog wel snake op je telefoon
K heb een motorola g6 play, dus het feit dat mijn batterij lager is als 50% geeft aan dat ik veeel muziek geluisterd heb, vandaar ook de bluetooth-->JBL box.
Een motorola G6 play heeft nl een 4000 mAh-accu , wat inhoud dat als ik alleen wat app en bel ik het 2,5/3 dagen volhouden met de batterij.
Verder helemaal goed!
[verwijderd]
Famofthree die ziet er wat vriendelijker uit
Honkeytonk Dat sleuteltje geeft aan dat ik surf via VPN. Die ui is van het Tor-netwerk.
En ik heb inderdaad meerdere wekkertjes, voor het naar mijn werk gaan, voor het moment dat ik mijn zoon van school moet halen, voor afspraken in de middag etc. want ik val nogal eens in slaap overdag
[verwijderd]
Honkeytonk Haha, nee 'Free' is de provider! Dat is het nummer voor mijn geheime loverboy...