Ik ben ook benieuwd😏

[verwijderd]
Jij hebt de afval wijzer, super handig is die app altijd, vooral de wekker die je in kan stellen. 😬

• [verwijderd]

Ik ben nu ook nieuwsgierig!

• Vulpen hebben hierop gereageerd.
    • [verwijderd]

Jessie80

Ja, zoals @Ysabella schrijft, echt heel handig anders vergeet ik dat echt aan de straat te zetten...

Ik ben benieuwd of iemand hier wat van weet te maken?

[verwijderd] je hebt dat health appje ook, en iets gedownload, en een whatsappje, en het weer. Actieve telefoon heb jij 😁

Huh wat is dat voor app?

iMoeder
      je kijkt vaak filmpjes want je hebt je scherm zo staan dat hij meedraait 😜

Biny Ja dat klopt op zich wel. Filmpjes en spelletjes spelen waarvoor je je telefoon moet draaien. Scherp hoor.

• [verwijderd]

Haha grappig dit! Ben benieuwd wat dit dan over mij zou moeten zeggen 😏.

Hoezo staan bij jullie allemaal al die emoticons in beeld...? Of is dat zodat we daar ook een analyse van kunnen maken? (Dat vlammetje fascineert me [verwijderd])

• [verwijderd]

Vulpen ja zoals ik het topic las is er ook iets uit de veelgebruikte smileys te halen 😏! Haha die vlam ... die heb ik recentelijk gebruikt in reactie op een appje van mijn moeder. Ze stuurde een filmpje van mijn vuurstokende vader πŸ˜…. Verder gebruik ik die wel als omschrijving van het licht ontvlambare karakter van onze kids πŸ”₯.

• [verwijderd]

Vulpen wat is trouwens dat hartje bovenin jouw beeldscherm?

[verwijderd] Een of andere standaard gezondheidsapp die ik niet gebruik (/geen account voor heb) maar wel mijn voetstappen telt, wat ik leuk vind πŸ™‚