Manque Dat is je goed recht, mag iedereen ook vinden. Maar dat word toch echt gecreëerd door de mensen die tegenwoordig op iedere slak zout leggen ;-)
Je moet gewoon niet overal maar iets discriminerend in willen zien. Ik geef even een voorbeeld, ik had laatst een zwart shirt aan met van die rode kusjes er op, nooit gedacht dat iemand dat als discriminerend zou kunnen zien, heb ik ook nooit gekocht met de intentie om andere daar pijn mee te doen, gekocht omdat ik het een leuk shirt vond. Nee staat er zo'n droeftoeter op het schoolplein die net doet alsof je net iemand vermoord hebt en zegt '' Oooooow mijn god, dat je dat shirt aan durft te doen, dat kan tegenwoordig echt niet meer, weet je hoe pijnlijk dat kan zijn voor donkere mensen '' Serieus? Doe ff normaal!!! Ik kan echt niet inzien wat daar dan discrimenerends aan is. Net zoals die slippers van Katy Perry, waarom zou de zwarte versie nou wel discriminerend zijn en de witte niet? En waarom moet alles zo op kleur worden gefocust, er zijn zoveel andere dingen wat als discriminerend gezien kan worden. Ik vind het jammer dat je tegenwoordig gewoon enorm moet oppassen met wat je zegt, dat je serieus tien keer moet nadenken of je een zwart shirtje met een bepaald plaatje of tekst wel kan kopen omdat het misschien iemand wel kan kwetsen. Ik vind dat we echt te ver doorslaan.