[verwijderd]
Dit kun je bij je instellingen zo zetten. Maar je kunt dan zelf ook niet door de kaartenstapel swipen.
Dit kun je bij je instellingen zo zetten. Maar je kunt dan zelf ook niet door de kaartenstapel swipen.
[verwijderd] Ow die functie ja.
Weet jij of je een profiel kunt maken met je telefoon nummer, of je dan dat profiel kunt wissen en een nieuw profiel kunt aanmaken met hetzelfde tel nr?
iMoeder ik durf het je niet te zeggen. Maar de optie om je account te verwijderen staat gewoon in de app dus ik neem toch bijna aan dat dan ook echt alles gewist wordt en je overnieuw begint als je je weer zou aanmelden.
[verwijderd] Ja dat denk ik ook inderdaad
Mijn vriendinnen en ik hebben best wat tijd doorgebracht op datingapps dus vraag maar raak
Tinder: je kunt inderdaad een gratis en betaald profiel aanmaken. Gratis kun je mensen een like geven en indien er een match is berichten naar elkaar versturen. Betaald kun je zelf instellen welke locatie je wilt dat er weergegeven wordt, je kunt een keuze terugdraaien (per ongeluk niet geliket maar wil toch wel liken), je kunt zien wie jou een like heeft gegeven en je kunt volgens mij de optie kiezen om je leeftijd en afstand niet weer te geven. Als je je account verwijdert kun je gewoon weer een nieuw account maken, dus ook als je je aanmeldt met je telefoonnummer kan je zo vaak een nieuw account aanmaken als je wilt.
Wat betreft wie er op tinder zitten is het heel verschillend. Het ligt er aan wat je in je bio zet welke soort mensen je aantrekt. Als je hobby hardlopen is trek je andere soort mensen aan dan wanneer je hobby gamen is bijvoorbeeld. Aangeven dat je kinderen hebt trekt dan ook weer serieuzere mannen aan dan wanneer je dit niet vermeldt.
Happn: Is naar mijn idee iets minder actief dan Tinder. Je krijgt hierop mensen te zien die in jouw buurt zijn geweest die je kunt liken. Stel je woont in een klein dorp zal je dus minder mensen hebben om te liken (en meer mensen die je evt al kent) dan wanneer je in een stad woont. Ook het idee dat iemand redelijk nauwkeurig kan zien waar jij je bevindt (als je bijv vanuit huis op de app zit) vind ik niks. Stel er is een gek die meer van je wil kan diegene zien in welk stratenblok jij woont, terwijl je op tinder alleen de afstand in km kan zien en je dus alleen kan weten in welke omgeving iemand woont.
Ik dacht, ik gooi deze nog eens omhoog... geen idee of ik er echt aan toe ben, maar dat zien we dan wel weer
Positieve Tinder verhalen? Of is iedereen alleen maar uit op seks?
Ysabella ik ook haha
Ik heb er afgelopen april iemand opgeduikeld die mijn fwb is geworden.
En inmiddels het sterke vermoeden dat hij verliefd is. Wat ik daarmee moet, weet ik nog niet
Maar het is een hele fijne, lieve vent, dus het kan nog wel op tinder
Net zoals op andere datingsites moet je denk ik vooral geluk hebben.
Deliana Positieve Tinder verhalen? Of is iedereen alleen maar uit op seks?
Volgens mij niet hoor, die haal je er vrij snel tussenuit. Op mijn werk (klein clubje) twee heel positieve verhalen. Eentje heeft wel een tijdje "rondgeslet" op Tinder, maar heeft nu echt een serieuze relatie met zijn laatste Tinder vrouw. De ander is nu op Tinder, het is een leuke "normale" jongen en heeft echt veel leuk contact nu daar. Daar komt denk ik wel een koppeltje uit.
Ik heb met een vriendin voor de lol een account aangemaakt. Ik snap er alleen geen bal van en voel me nu heeeeuuul erg oud
Ik probeerde iemand weg te swipen (heet dat zo?), maar deed dat net als op een Ipad naar boven... blijkbaar iemand nu een super like gegeven
Ik ken mijn vriend ook van Tinder. Bij ons begon het wel als βalleen voor de seksβ, maar werden we later toch verliefd en exclusief. Dus ja het kan wel. Maar houd goed voor ogen wat je wil en wat je grenzen zijn. En ik zou echt heel erg aanbevelen om wat filmpjes op YouTube te kijken of wat te lezen over daten. Dat je een beetje de man gaat snappen want in zie veel dames toch erg onhandige dingen doen.
Zuremat poeh, ik vind het echt lastig.
Ik heb (uit zelfbescherming) mezelf constant voorgehouden dat het niets meer zou zijn dan fwb. Hij liet ook steeds merken niets meer te willen.
Schept nu dus wel verwarring dat dat lijkt te veranderen bij hem.
Zou ik echt iets met hem willen? Tja, hij is echt een goede vent. Ik voel me veilig bij hem. Kunnen fijn praten, hij luistert goed en onthoudt alles. Knuffelen, seks is fijn.
Maar ik weet niet of ik echt gevoelens voor hem heb en of ik een relatie wil. Van dat laatste krijg ik het toch wel spaans benauwd... Maar dat gaat meer om relaties in z'n algemeenheid, denk ik.
Deliana hahaha nee joh. Dat doet hij vast ook niet
Tinder en e-daten kan echt leuk zijn. Mega spannend omdat het vaak toch een soort blinddate is (omdat je alleen foto's of een videocall hebt gehad)
Ik heb een tijdje getinderd (de dirty variant) en heb er een man en kinderen door gekregen (de nette variant). Het kan allemaal
Blue Het lijkt wel alsof ik mezelf lees een jaar geleden..
Moeilijk hè. Kun je er met hem over praten? En denk er gewoon eens over na wat je wel zou willen en in welke vorm. Wij hadden bijv in het begin afspraken gemaakt dat we elkaar nog weg vrij zouden laten. Niet qua exclusiviteit of zoiets maar in tijd voor onszelf en ons eigen leven.
Deliana mijn broer tindert. Hij is gay en heeft al een paar leuke dates gehad en 1 korte relatie. Dit is niets geworden omdat die jongen al veel verder was in de relatie en daar kreeg mijn broer het nogal benauwd van. Hij is sinds kort weer aan het daten. Hoor vooral positieve verhalen van hem. Geen dates die alleen om seks draaien of die mislukt zijn, of rare kwasten die niet zijn wie ze zijn. Maar dat kan voor mannen wellicht anders zijn.