Net zoals op andere datingsites moet je denk ik vooral geluk hebben.
Tinder?
Deliana Positieve Tinder verhalen? Of is iedereen alleen maar uit op seks?
Volgens mij niet hoor, die haal je er vrij snel tussenuit. Op mijn werk (klein clubje) twee heel positieve verhalen. Eentje heeft wel een tijdje "rondgeslet" op Tinder, maar heeft nu echt een serieuze relatie met zijn laatste Tinder vrouw. De ander is nu op Tinder, het is een leuke "normale" jongen en heeft echt veel leuk contact nu daar. Daar komt denk ik wel een koppeltje uit.
- Bijgewerkt
Ik heb met een vriendin voor de lol een account aangemaakt. Ik snap er alleen geen bal van en voel me nu heeeeuuul erg oud
Ik probeerde iemand weg te swipen (heet dat zo?), maar deed dat net als op een Ipad naar boven... blijkbaar iemand nu een super like gegeven
Ik ken mijn vriend ook van Tinder. Bij ons begon het wel als βalleen voor de seksβ, maar werden we later toch verliefd en exclusief. Dus ja het kan wel. Maar houd goed voor ogen wat je wil en wat je grenzen zijn. En ik zou echt heel erg aanbevelen om wat filmpjes op YouTube te kijken of wat te lezen over daten. Dat je een beetje de man gaat snappen want in zie veel dames toch erg onhandige dingen doen.
Zuremat poeh, ik vind het echt lastig.
Ik heb (uit zelfbescherming) mezelf constant voorgehouden dat het niets meer zou zijn dan fwb. Hij liet ook steeds merken niets meer te willen.
Schept nu dus wel verwarring dat dat lijkt te veranderen bij hem.
Zou ik echt iets met hem willen? Tja, hij is echt een goede vent. Ik voel me veilig bij hem. Kunnen fijn praten, hij luistert goed en onthoudt alles. Knuffelen, seks is fijn.
Maar ik weet niet of ik echt gevoelens voor hem heb en of ik een relatie wil. Van dat laatste krijg ik het toch wel spaans benauwd... Maar dat gaat meer om relaties in z'n algemeenheid, denk ik.
Deliana hahaha nee joh. Dat doet hij vast ook niet
Tinder en e-daten kan echt leuk zijn. Mega spannend omdat het vaak toch een soort blinddate is (omdat je alleen foto's of een videocall hebt gehad)
Ik heb een tijdje getinderd (de dirty variant) en heb er een man en kinderen door gekregen (de nette variant). Het kan allemaal
Blue Het lijkt wel alsof ik mezelf lees een jaar geleden..
Moeilijk hè. Kun je er met hem over praten? En denk er gewoon eens over na wat je wel zou willen en in welke vorm. Wij hadden bijv in het begin afspraken gemaakt dat we elkaar nog weg vrij zouden laten. Niet qua exclusiviteit of zoiets maar in tijd voor onszelf en ons eigen leven.
- Bijgewerkt
Deliana mijn broer tindert. Hij is gay en heeft al een paar leuke dates gehad en 1 korte relatie. Dit is niets geworden omdat die jongen al veel verder was in de relatie en daar kreeg mijn broer het nogal benauwd van. Hij is sinds kort weer aan het daten. Hoor vooral positieve verhalen van hem. Geen dates die alleen om seks draaien of die mislukt zijn, of rare kwasten die niet zijn wie ze zijn. Maar dat kan voor mannen wellicht anders zijn.
Blue Zou ik echt iets met hem willen? Tja, hij is echt een goede vent. Ik voel me veilig bij hem. Kunnen fijn praten, hij luistert goed en onthoudt alles. Knuffelen, seks is fijn.
Maar ik weet niet of ik echt gevoelens voor hem heb en of ik een relatie wil. Van dat laatste krijg ik het toch wel spaans benauwd... Maar dat gaat meer om relaties in z'n algemeenheid, denk ik.
Lijkt mij heel lastig! Merk je die verandering bij hem pas sinds kort of is dit al langer? Krijg je het vooral benauwd van het woord 'relatie' of van het meer tijd samen doorbrengen? Of heb je gewoon helemaal geen idee?
Ik had gisteren meteen een paar matches en merk dat ik het daar al Spaans benauwd van krijg
Nescio ja de vader van mijn kinderen zegt dat tinder voor homo's heel anders is. Veel serieuzer
Marshmallow Ik denk ook dat dat klopt. Een vriend van mij die homo is zegt ook dat gay mannen voor platte seks op Grindr zitten en voor relaties op Tinder.
- Bijgewerkt
Deliana nou, elke keer dat we elkaar zagen, begon hij er over. Dan benadrukte hij dat hij geen serieuze relatie wilde, en dat hij dat wel wilde uitspreken zodat er geen andere verwachtingen zouden ontstaan.
Op zich goed natuurlijk dat hij dat aankaartte, maar hij bleef er maar over beginnen.
De laatste keer ook, en toen zei hij opeens dat hij het wel heel naar vond als we elkaar niet meer zouden zien. Dat hij twijfelde over wat hij voelde.
En in het contact daarna is ook wel wat veranderd. Hij doet veel... liever, complimenteus, stuurt kus emoji's, hij was oprecht bezorgd toen ik in zat over mijn vader en wilde toen even bellen. Dat soort dingen.
Maar hij heeft het niet uitgesproken, dus volledige zekerheid heb ik niet. Maar toch... Ik voel gewoon dat er iets anders is
- Bijgewerkt
iMoeder Nescio ik vind die aandacht natuurlijk wel leuk
Ik kijk ook wel uit naar zijn berichtjes en als we samen zijn voelt het heel ontspannen.
Ik weet alleen niet of ik echt gevoelens voor hem heb. Of dat ik me aangetrokken voel.
Dit klinkt misschien een beetje gek of gemeen, maar hij is niet zo lang en draagt hele basic kleding. Ik ben niet echt onder de indruk van zijn voorkomen, elke keer als ik hem zie is het weer zo... "o ja... Dat ben jij..." als een soort anticlimax?
Maar als hij dan z'n kleren uittrekt, vind ik 'm wel leuk. Er zit een gespierd lijf onder
Ik zou het vooral erg vinden als ik hem aan het lijntje houd. Dat is hem vaker overkomen; lang gedate met een vrouw en puntje bij paaltje wou zij helemaal niks.
Hij is echt een goede vent, en dat wil ik hem niet aandoen...
[verwijderd]
Blue Ik zou het vooral erg vinden als ik hem aan het lijntje houd. Dat is hem vaker overkomen; lang gedate met een vrouw en puntje bij paaltje wou zij helemaal niks.
Hij is echt een goede vent, en dat wil ik hem niet aandoen...
Maar daar is hij in dit geval toch zelf bij? HΓj is degene die ineens de randvoorwaarden van jullie relatie aan het veranderen is. Jij bent niets dan duidelijk naar hem geweest.