• [verwijderd]

iMoeder herkenbaar.. πŸ˜…

Ah joh het is altijd leuk om even te kijken hoe je in de markt ligt πŸ˜‹ dat was een beetje wat ik ermee deed. Heel goed voor je ego πŸ˜†

[verwijderd] Thanks, dit zijn tips waar ik wel wat mee kan. Misschien ga ik me eerst aanmelden als lesbie, om te kijken wat andere dames in hun profiel hebben staan. Kan ik een beetje inspiratie opdoen. πŸ˜‚πŸ˜‚

[verwijderd] herkenbaar.. πŸ˜…

Ow echt? Gelukkig! Ik voel me soms best een weirdo als ik weer eens niet precies weet wat ik nou wil. 🀣

• [verwijderd]

iMoeder nee joh hartstikke logisch juist! Vind ik dan maar misschien ben ik ook raar😜

Die mannelijke aandacht is gewoon leuk. Maar als je dan ineens met iemand contact hebt die heel serieus is dan wordt dat gewoon eng πŸ˜… je komt er dan ineens niet meer zo makkelijk vanaf πŸ˜‚. Terwijl dat ook weer niet de bedoeling is, maar toch. Het hele idee alleen al πŸ˜…

Ik ben maar eens een rondje gaan duck-duck-go’en (googlen zonder Google πŸ˜‹). Veel sites met tips voor Tinder en online dating; voor mannen. Zou het nou echt zo zijn dat online daten voor dames heel makkelijk is en voor mannen een opgave? Ik denk dat dat wel waar is, maar kan me er toch niet veel bij voorstellen.

• [verwijderd]

Ja, voor vrouwen is het een stuk makkelijker.
        Ik heb wel eens wat mannen die op Tinder zitten gevraagd hoe het nou eigenlijk zit. Nou is Tinder natuurlijk niet representatief voor de complete online dating wereld maar toch.

Mannen swipen heel veel naar rechts (likes). Vrouwen zijn veel kritischer. Als er dan een match is en de man begint te praten krijgt hij geregeld niks terug. En als hij wel wat terug krijgt blijft het ook nog eens vaak bij praten omdat er genoeg vrouwen zijn die uiteindelijk toch niet afspreken. Vrouwen hebben echt veel meer keuze.

• [verwijderd]

iMoeder hier heb ik helemaal overheen gelezen maar ik zou het doen als ik jou was 😜. Dat wil ik zelf ook nog steeds eens doen. Gewoon om te kijken. Ik heb wel screenshots gekregen van een aantal vrouwen op Tinder maar dat waren, hoop ikπŸ˜…, wel echt de extremenπŸ™ˆ

[verwijderd] Klinkt als heel leuk om een keer te doen samen met een vriendin of zo.

Heb jij trouwens wel eens van Happn gehoord? Schijnt ook een app te zijn, maar ik ken het verder niet. Wat ik ervan lees lijkt het net alsof er voornamelijk 20-ers op zitten. πŸ€·β€β™€οΈ

• [verwijderd]

iMoeder wel van gehoord maar niet uitgeprobeerd. Ik had ook het idee dat het voor wel hele jonge mensen was.
            Ik hoorde vandaag op de radio ook weer ergens over maar ik weet niet meer wat het was. Heb je heel veel aan zo πŸ™„. Ik ken nu alleen Lexa en Tinder en dat vind ik wel even genoeg πŸ˜…

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

OkΓ© ik wil toch even verslag doen hier πŸ˜‚

Ik heb mijn Tinderaccount net ingesteld op vrouwen. Want ik was na je bericht, @iMoeder , wel eens nieuwsgierig wat vrouwen er nou op hebben staan.
            Nou dat is best veel tekst of helemaal niks πŸ˜… wat een verhalen joh. Ik neem de moeite niet om het allemaal te lezen hoor.

En als klap op de vuurpijl swipte ik verkeerd en gaf ik een vrouw een superlike 🀣. Ik heb mezelf gauw weer onzichtbaar gezet op Tinder. Wegwezen daar πŸ˜‚

• [verwijderd]

iMoeder

Dit kun je bij je instellingen zo zetten. Maar je kunt dan zelf ook niet door de kaartenstapel swipen.

[verwijderd] Ow die functie ja.

Weet jij of je een profiel kunt maken met je telefoon nummer, of je dan dat profiel kunt wissen en een nieuw profiel kunt aanmaken met hetzelfde tel nr?

• [verwijderd]

iMoeder ik durf het je niet te zeggen. Maar de optie om je account te verwijderen staat gewoon in de app dus ik neem toch bijna aan dat dan ook echt alles gewist wordt en je overnieuw begint als je je weer zou aanmelden.

Mijn vriendinnen en ik hebben best wat tijd doorgebracht op datingapps dus vraag maar raak 😬

Tinder: je kunt inderdaad een gratis en betaald profiel aanmaken. Gratis kun je mensen een like geven en indien er een match is berichten naar elkaar versturen. Betaald kun je zelf instellen welke locatie je wilt dat er weergegeven wordt, je kunt een keuze terugdraaien (per ongeluk niet geliket maar wil toch wel liken), je kunt zien wie jou een like heeft gegeven en je kunt volgens mij de optie kiezen om je leeftijd en afstand niet weer te geven. Als je je account verwijdert kun je gewoon weer een nieuw account maken, dus ook als je je aanmeldt met je telefoonnummer kan je zo vaak een nieuw account aanmaken als je wilt.

Wat betreft wie er op tinder zitten is het heel verschillend. Het ligt er aan wat je in je bio zet welke soort mensen je aantrekt. Als je hobby hardlopen is trek je andere soort mensen aan dan wanneer je hobby gamen is bijvoorbeeld. Aangeven dat je kinderen hebt trekt dan ook weer serieuzere mannen aan dan wanneer je dit niet vermeldt.

Happn: Is naar mijn idee iets minder actief dan Tinder. Je krijgt hierop mensen te zien die in jouw buurt zijn geweest die je kunt liken. Stel je woont in een klein dorp zal je dus minder mensen hebben om te liken (en meer mensen die je evt al kent) dan wanneer je in een stad woont. Ook het idee dat iemand redelijk nauwkeurig kan zien waar jij je bevindt (als je bijv vanuit huis op de app zit) vind ik niks. Stel er is een gek die meer van je wil kan diegene zien in welk stratenblok jij woont, terwijl je op tinder alleen de afstand in km kan zien en je dus alleen kan weten in welke omgeving iemand woont.

2 jaar later

Ik dacht, ik gooi deze nog eens omhoog... geen idee of ik er echt aan toe ben, maar dat zien we dan wel weer πŸ™ƒ

Positieve Tinder verhalen? Of is iedereen alleen maar uit op seks?