[verwijderd] Gefeliciteerd met je oma!
Show de outfit van je baby/dreumes/peuter etc
Mevrouw heeft haar eigen wangetjes ook ontdekt
[verwijderd]
[verwijderd] ik vind βm wel leuk hoor! Hij had wellicht een maatje kleiner gekund maar vind t zo ook niet storend. Qua kleur zou ik echt haar gezichtje erbij moeten zien. Onze oudste kan ook niet alles hebben, die is bleek net als haar moeder . De middelste kan eigenlijk alles wel hebben.
[verwijderd] ja idd. Apart dan he je zou denken kan zilver ook wel. En helemaal vergeten maar natuurlijk van harte met je oma!
[verwijderd] Dat zou geweldig zijn! Ik heb geen opa's en oma's meer helaas.
[verwijderd]
Kipsate dat korte broekje van mini
[verwijderd]
Wat super schattig
Kind heeft zelf zijn outfit uitgekozen.
Hemd van zeeman, broek little chipmunks, schoenen scapino (hij houdt van de kleur rood).
Kipsate dat korte broekje met lieveheersbeestjes
Marshmallow leuk gecombineerd. Rustig in de metro zeg.
Marshmallow Nou dat heeft hij dan heel goed gedaan! Ik hou ook van rood
- Bijgewerkt
Tantetil ik woon aan het eind/begin van een lijn. Boodschappen doen , halte verderop.
Ja het was zeker leuk gecombineerd hoor, maar hij wil dus geen korte broek aan.
- Bijgewerkt
Vanochtend: (weer met dr favoriete Crocs. Maar ze had wel gelijk toen ze zei dat de kleur erbij past, haha)
En vanmiddag ff snel:
En natuurlijk veel zwemkleding
Normaal een hekel aan Disney printjes, maar zo op deze spijkerblouse ben ik toch gezwicht voor zijn Mickey liefde haha β‘
Schuurpapier Ik vind hem leuk!
Schuurpapier
Ik ben ook geen fan van disney printjes, maar deze blouse is ontzettend leuk!
[verwijderd]
Schuurpapier ik ben ook geen fan van disney / tv serie printjes maar echt deze knappert kan werelijk waar alles hebben!!
Zijn lievelingsshirt Hij vraagt er elke dag om.. Iemand nog tips voor leuke (low budget) shirts met auto's?