• [verwijderd]

Kipsate wat een lief setje heeft ze weer aan!!!

• [verwijderd]

Kipsate Ik weet he, na 1 jongen dan en voor meisjes kun je bij zoveel meer winkels slagen en echt in elke prijsklasse. Met het gevaar dat het ook moeilijk is iets te laten liggen vaak omdat het zo goedkoop is πŸ™ˆπŸ€£

• [verwijderd]

Kipsate jaaa ze hadden zoveel plezier, daar word je zelf ook helemaal blij van πŸ₯°. Gisteravond waren ze helemaal kapot van al dat gespring πŸ˜….

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Kipsate haha hier net andersom, ik slaag momenteel voor mijn gevoel beter voor mijn zoontje dan voor de meiden. Terwijl ik eerst dacht toen we wisten dat we een jongen verwachtten ... β€˜een jongen?, hoe dan en wat voor kleren moet hij aan πŸ€£β€™.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Ze moest vandaag "netjes" voor de verjaardag van mijn oma die 90 is geworden.
    Jurkje le chic
    sandaaltjes clic

Ik moet bekennen dat ik pasteltinten en goud haar leuker vind staan dan zilver. En ook vind ik stoer leuker dan "net" bij haar. Al met al vind ik deze jurk op de hanger leuker dan bij haar aan. Misschien was een maatje kleiner achteraf ook beter geweest.

• [verwijderd]

Born2bme ja inderdaad. Maakt flets. Terwijl grijs haar wel altijd leuk staat... wijze les geen zilver meer.

• [verwijderd]

[verwijderd] nou ze ziet eruit als een prinsesje hoor! 😊

• [verwijderd]

[verwijderd] ik vind β€˜m wel leuk hoor! Hij had wellicht een maatje kleiner gekund maar vind t zo ook niet storend. Qua kleur zou ik echt haar gezichtje erbij moeten zien. Onze oudste kan ook niet alles hebben, die is bleek net als haar moeder πŸ™ˆ. De middelste kan eigenlijk alles wel hebben.

[verwijderd] ja idd. Apart dan he je zou denken kan zilver ook wel. En helemaal vergeten maar natuurlijk van harte met je oma!

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Kipsate en @Born2bme dank je wel! ik hoop zo dat we de 100 met haar gaan halen πŸ₯³β€