Marshmallow Tantetil ik woon aan het eind/begin van een lijn. Boodschappen doen π, halte verderop. Ja het was zeker leuk gecombineerd hoor, maar hij wil dus geen korte broek aan.
Liekje81 Vanochtend: (weer met dr favoriete Crocs. π Maar ze had wel gelijk toen ze zei dat de kleur erbij past, haha) En vanmiddag ff snel: En natuurlijk veel zwemkleding π
Schuurpapier Normaal een hekel aan Disney printjes, maar zo op deze spijkerblouse ben ik toch gezwicht voor zijn Mickey liefde haha β‘
[verwijderd] Schuurpapier ik ben ook geen fan van disney / tv serie printjes maar echt deze knappert kan werelijk waar alles hebben!! π₯°
Schuurpapier Zijn lievelingsshirt π Hij vraagt er elke dag om.. Iemand nog tips voor leuke (low budget) shirts met auto's?
[verwijderd] Schuurpapier oh nee met specifiek autoβs zou ik niet weten. Ik heb wel bij Hema twee leuke shirts voor de jongste gekocht. Met skateboards en een met krokodillen π .
Madeliefje06 Schuurpapier Ik zag er vandaag bij de H&M eentje. Wit maar wel met meer getekende autoβs volgens mij. Edit: Deze In mijn zoektocht kwam ik ook nog dit hysterische setje tegen π¬
Kipsate Schuurpapier Mag een graafmachine ook? 1,80 bij de primark π€ Mijn middelste heeft die van oma gekregen en de oudste is echt stikjaloers op dat shirt π
[verwijderd] Schuurpapier ja die inderdaad. Hij heeft hem vandaag ook aan, maar heb hem nog niet op de foto kunnen krijgen. Hij rent steeds weg als ik een foto wil maken π€£.
Schuurpapier Madeliefje06 Oja, vergeten te vermelden: geen wit ππ Daar is ie echt te blond en blank voor helaas! Maar thanks voor het meedenken!
[verwijderd] [verwijderd] wauw!!!! staat haar echt ge-wel-dig! En je twijfelde nog wel of je deze zou houden toch? Ik vind het een super outfit!
[verwijderd] [verwijderd] haha ja maar dat was vanwege de hoeveelheid wit in het pakje π€£. Deze krijgen ze ook niet aan naar peuterschool/school.
Schuurpapier Kipsate Haha dat zal ie vast ook wel leuk vinden maar ik ben niet wild van die kleur π Is ie sowieso ook te bleekscheterig voor!
Kipsate Schuurpapier Nee die kleur is ook niet mijn ding, vandaar dat oma hem ook gekocht heeft nadat ik hem had teruggelegd toen zoon hem kwam showen π
Tantetil Schuurpapier Ik koop juist vaak van die felle shirts, vooral met dagjes weg handig. Dan kan ik hem makkelijker vinden.