Marshmallow Tantetil ik woon aan het eind/begin van een lijn. Boodschappen doen π, halte verderop. Ja het was zeker leuk gecombineerd hoor, maar hij wil dus geen korte broek aan.
Liekje81 Vanochtend: (weer met dr favoriete Crocs. π Maar ze had wel gelijk toen ze zei dat de kleur erbij past, haha) En vanmiddag ff snel: En natuurlijk veel zwemkleding π
Schuurpapier Normaal een hekel aan Disney printjes, maar zo op deze spijkerblouse ben ik toch gezwicht voor zijn Mickey liefde haha β‘
[verwijderd] Schuurpapier ik ben ook geen fan van disney / tv serie printjes maar echt deze knappert kan werelijk waar alles hebben!! π₯°
Schuurpapier Zijn lievelingsshirt π Hij vraagt er elke dag om.. Iemand nog tips voor leuke (low budget) shirts met auto's?
[verwijderd] Schuurpapier oh nee met specifiek autoβs zou ik niet weten. Ik heb wel bij Hema twee leuke shirts voor de jongste gekocht. Met skateboards en een met krokodillen π .
Madeliefje06 Schuurpapier Ik zag er vandaag bij de H&M eentje. Wit maar wel met meer getekende autoβs volgens mij. Edit: Deze In mijn zoektocht kwam ik ook nog dit hysterische setje tegen π¬
Kipsate Schuurpapier Mag een graafmachine ook? 1,80 bij de primark π€ Mijn middelste heeft die van oma gekregen en de oudste is echt stikjaloers op dat shirt π
[verwijderd] Schuurpapier ja die inderdaad. Hij heeft hem vandaag ook aan, maar heb hem nog niet op de foto kunnen krijgen. Hij rent steeds weg als ik een foto wil maken π€£.
Schuurpapier Madeliefje06 Oja, vergeten te vermelden: geen wit ππ Daar is ie echt te blond en blank voor helaas! Maar thanks voor het meedenken!
[verwijderd] [verwijderd] wauw!!!! staat haar echt ge-wel-dig! En je twijfelde nog wel of je deze zou houden toch? Ik vind het een super outfit!
[verwijderd] [verwijderd] haha ja maar dat was vanwege de hoeveelheid wit in het pakje π€£. Deze krijgen ze ook niet aan naar peuterschool/school.
Schuurpapier Kipsate Haha dat zal ie vast ook wel leuk vinden maar ik ben niet wild van die kleur π Is ie sowieso ook te bleekscheterig voor!