Bloem Ja dat wil ik wel maar dat wordt dan komende dagen ergens. Ik ben nu aan het werk en ik moet echt uitloggen nu hahaha (ernstige nieuwe verslaving)

Bloem Topper. Zal ik morgen of overmorgen kijken wie ik nog mis. En nu ga ik weg. Doei!

Ik heb inmiddels ook wat meiden een pb gestuurd! Bv Madelie, wennepen, jess89 en nog een aantal. Liever dubbel dan helemaal niet toch?

• [verwijderd]

Sweetl fijn dat je er bent! gezellig ๐Ÿค—

Ik mis LittleGirl89 en Nizzie86, weet niet of iemand die al een pb heeft gestuurd?
Ik voel me een beetje bezwaard om iemand te spammen die daar mss helemaal niet op zit te wachten.. Lastig ๐Ÿค”

Juul75 Ja dit is wel een beetje het risico als mensen via PB uitgenodigd worden, dan krijg je een beetje een invitation-only gevoel. Meer ik zou ook niet weten hoor het anders moet. Of misschien wachten dat mensen je via PB benaderen of zo?

Nou, er zijn wel leden geweest die hebben geprobeerd algemeen de site te promoten. Maar dan kreeg je meteen een waarschuwing van beheer dat je bij herhaling gebanned werd. En het bericht zelf werd meteen verwijderd. Die van mij stonden er precies 4 minuten op of zo.
    Dus toen ben ik gaan PB-en. Gewoon allerlei leden, niet alleen mensen die ik heel aardig vind of zo.

Pimpelmeesje Ik mis LittleGirl89 en Nizzie86, weet niet of iemand die al een pb heeft gestuurd?
    Ik voel me een beetje bezwaard om iemand te spammen die daar mss helemaal niet op zit te wachten.. Lastig ๐Ÿค”

Nizzie heb ik al gezien (met de avocado avatar toch?).

[verwijderd] Aszz is zij hier ook al?

Heb net PB terug. Ze blijft op ZP en 'opgeruimd staat netjes' zegt ze over de vertrokken leden.
      Echt jammer hoor. Had ik niet verwacht.

• [verwijderd]

Sevenof9 volgens mij heb ik die wel voorbij zien komen maar zie nu zoveel namen dat ik bij elke naam ga twijfelen.

• [verwijderd]

iMoeder erg jammer, las haar reacties graag.
          Weet iemand of Shakes mee is gekomen?

• [verwijderd]

iMoeder Nee nou inderdaad. Nou prima toch. Jammer. Dat ze niet eens de moeite neemt om er te kijken. Ik heb nu voor de eerste keer echt het idee dat dit een super goed alternatief is voor ZP. Betere versie zeg maar. Er zijn al eerder pogingen gedaan door mensen maar nooit zoiets als nu.

Ik denk dat dit ook goed gaat werken hier. Veel van de echte dagelijks bezoekende ZPรฉrs zijn nu hier. Dus zal alleen maar groeien.

• [verwijderd]

Wat jammer van HvO ๐Ÿ™
            Ik vond haar altijd erg leuk, en kon haar reacties wel waarderen. Jammer dat ze nu zegt dat dit enkel het populaire groepje is...

• [verwijderd]

Diazz thnx!โค

• [verwijderd]

[verwijderd] Lief! Ohww dat toelaten doe ik zeker hoor maar wil niet dat het de overhand krijgt en mn leven bepaalt. En dat deed het wel๐Ÿ˜ฃ