Sevenof9 Angel1980 sowieso klopt er niets van want hier zijn ook veel leden die op zp meelezers waren en hier wel mee willen schrijven. En er zijn er ook genoeg die niet actief aan het rellen waren. Maar ach, lekker laten gaan, is haar eigen keus.
[verwijderd] [verwijderd] heeft iemand Tuc al benadert? Tuc vindt het allemaal weer eens kinderachtig
Snoopy1979 [verwijderd] yes toevallig net haar pb geantwoord. Ik verwacht niet dat ze komt eigenlijk.
[verwijderd] [verwijderd] Ik ken iemand niet echt.. Strijkkraal ook niet trouwens. Mis ik iets? ๐ฌ -aangepast door beheer-
Pilea Moeten we Tuc niet vragen? Die hoort wel een beetje bij het interieur? Ik ga rond 21u in elk geval het forum promoten om mijn Kids lunch I stagram account. Daar zitten alleen maar moeders.
[verwijderd] Mammielove Dat is iemand, maar nee nog niet volgens mij. Die heeft haar pb functie uitstaan. -aangepast door beheer-
[verwijderd] [verwijderd] ik heb wel eens met sleutelbloem pb contact gehad probeer wel of ik haar zo kan bereiken. edit... dus niet was nog onder mijn echte DastyQueen account.
iMoeder [verwijderd] Mammielove Dat is iemand, maar nee nog niet volgens mij. Die heeft haar pb functie uitstaan. Serieus?? Ik vond iemand super cool maar heb me echt groen en geel geรซrgerd aan iemand. Vooral in het zwarte pieten topic. -aangepast door beheer-
[verwijderd] Ik heb Tuc zojuist uitgenodigd (jaja, ik had nog een undercover account op de plank liggen ๐ )
iMoeder Angel1980 https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/account-verwijderen.686357/ Ja deze heb ik ook met opgetrokken wenkbrauwen zitten lezen.... Voelt zich buitengesloten of zo..? Heel raar. Ik heb echt zoveel mogelijk mensen uitgenodigd.
Snoopy1979 iMoeder ja ik ook, gewoon de voor mij beetje bekende namen en haar was ik (nog) niet tegengekomen.
Juul75 iMoeder Ja dit is wel een beetje het risico als mensen via PB uitgenodigd worden, dan krijg je een beetje een invitation-only gevoel. Meer ik zou ook niet weten hoor het anders moet. Of misschien wachten dat mensen je via PB benaderen of zo?