• [verwijderd]

Heeft @[verwijderd] al ergens aangegeven wie zij denkt achter 'Beheer' te zitten?

Wat er op ZP gebeurd is zou ook vaker in real life mogen gebeuren. Gewoon met zijn alle ergens voor staan en actie ondernemen ipv alles maar te laten gebeuren.

[verwijderd] ik twijfel nog een heeeel klein beetje maar ik denk dat ik ga opzeggen. Ik vond de sfeer de laatste maanden toch alleen maar vervelend en ik zag eeeeeelke keer dezelfde topics voor bij komen.

Ik blijf hier wel een beetje hangen, voor als ik zelf een vraag heb of wellicht kan ik een ander nog eens een handje helpen.

Ik vind het zelf wel prettig dat ik hier weet wie er achter zitten en de bestaansredenen van het forum. Bij ZP heb ik daar steeds meer mijn twijfels over. Ik snap gewoon niet waarom dat zo geheimzinnig moet zijn, bij Viva en dergelijke is het ook gewoon duidelijk toch?

Vooralsnog neig ik dus naar Zwexit ๐Ÿ˜†

iMoeder Beetje jammer dat er nu wel ineens een normale reactie kan komen.

Beter laat dan nooit lijkt me.
Erg jammer dat dit gedoe er allemaal voor nodig was. Maar ik hoop wel dat het beheer nu wakker geschud is. Of het nu nog steeds Lotte is of niet.

Ik denk overigens dat ik nog wel even blijf. Wil wel eens zien of dit bericht bedoeld is om de boel alleen maar te sussen of dat ze alles ook daadwerkelijk anders gaan aanpakken nu.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

[verwijderd] had hem inmiddels gevonden ... ben geen die hard zp-er hoor en heb me gister wat ingelezen over het eea, maar lijkt me een simpele verklaring die ze al eerder hadden kunnen geven (of het nu echt of slechts een goed verhaal is). Is wel een beetje mosterd nu ...

• [verwijderd]

[verwijderd]

Behoorlijk mosterd , veel zal het ook niet veranderen behalve dat ik het ergens wel een mooie afsluiting vindt.
    Ik denk ook niet dat Beheer daar veel zal veranderen of zo gezien hun 'gedrag' van de afgelopen jaren.

• Bloem hebben hierop gereageerd.
    • Popje vindt dit leuk

Ben ik de enige die van dat hele bericht geen hol geloof dat dit geschreven is door Lotte?
      Gewoon een zoethoudertje dit omdat ze niet negatief gegoogled willen worden...
      #ikwantrouwdeboel #hormonaal

Ik vraag mij heel erg af waarom ze zich moet inlezen. Is het omdat ze wilt weten of het genoeg (nieuwe) leden trekt? Waarom zou je je moeten inlezen in een nieuw sub forum voor donorschap?

Hoewel.ik het een mooie reactie vind, het is wel een beetje mosterd.. het is al maanden van kwaad naar erger aan het gaan. Het respect van beheer was ver te zoeken en ze meten met 26 maten. Vervelend als het de echte Lotte is en ze draagt het over aan mensen die gewoon geen idee hebben.

De enige reden voor zp is voor het topic van olifantje. Leef wel echt met haar mee.

Ik blijf voorlopig hier actief! Vind het goed dat er even wat nieuws is, nieuwe wind en hopelijk blijft dit een fijne plek net als de afgelopen dag! ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ˜

• [verwijderd]

Ik vind het een nette reactie maar wel erg mosterd.
        Of zou Lotte pas op de hoogte zijn gebracht nadat het uit de hand liep? Ik vind de toon van de reactie in elk geval een stuk aardiger en menselijker dan die van de afgelopen tijd.
        Ik ga mijn account ook niet perse opzeggen maar ik hoorde zowiezo niet bij de club van meest actieve mensen.

Kijk. Eindelijk eens een normale reactie vanuit โ€˜beheerโ€™! Ik blijf het apart vinden dat er zo moeilijk gedaan wordt en hoe er gereageerd is maargoed. Ik neig nog steeds naar een zwexit! Maar blijf er nog even rondhangen voor de lieve dames die ik er heb leren kennen.

Ik ga me in ieder geval voor nu even rustig houden. Ga het beheer een kans geven om daadwerkelijk verandering te laten zien.

• [verwijderd]

Ik ben eerlijk gezegd helemaal niet zo onder de indruk van het verhaaltje? Vind er echt niet heel veel bijzonder aan. Ik stoor me zelfs aan de toon waarop wordt gezegd dat de manier waarop sommige dames zich gedragen niets bijdraagt aan het forum. Alsof het Beheer wel zo veel heeft betekend. Eerst lekker mensen op de vingers tikken, de schuld min of meer bij hen neerleggen, dan nog even een slap excuus over de manier waarop Beheer misschien over heeft kunnen komen en dan afsluiten met verkapte dreigementen over het blokkeren van accounts. Geloof ook รฉcht niet dat dit 'Lotte' is trouwens. Ben er eigenlijk wel klaar mee.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Misschien niet zo onder de indruk, maar wel echt een heel andere reactie dan wat we de laatste tijd hebben gezien. Ik bekijk het nog even.

Ik hoop alleen echt dat het harde werk van @[verwijderd] en @LucP niet voor niks is geweest en mensen na dit praatje van โ€˜Lotteโ€™ niet weer met hun staart tussen de benen terug kruipen naar ZP ๐Ÿ˜‰

[verwijderd] Ik vind het een nette reactie maar wel erg mosterd.
                Of zou Lotte pas op de hoogte zijn gebracht nadat het uit de hand liep? Ik vind de toon van de reactie in elk geval een stuk aardiger en menselijker dan die van de afgelopen tijd.
                Ik ga mijn account ook niet perse opzeggen maar ik hoorde zowiezo niet bij de club van meest actieve mensen.

Wat was jou nick op ZP dan? Want deze ken ik in elk geval niet.

• [verwijderd]

[verwijderd] maar wel echt een heel andere reactie dan wat we de laatste tijd hebben gezien.

Klopt maar dat kon toch haast niet anders na dit alles? Ze moesten natuurlijk รญets. Maar of het gemeend is? Heb zo mijn twijfels..