Kijk. Eindelijk eens een normale reactie vanuit ‘beheer’! Ik blijf het apart vinden dat er zo moeilijk gedaan wordt en hoe er gereageerd is maargoed. Ik neig nog steeds naar een zwexit! Maar blijf er nog even rondhangen voor de lieve dames die ik er heb leren kennen.
Het grote 'Zwexit' topic
Ik ga me in ieder geval voor nu even rustig houden. Ga het beheer een kans geven om daadwerkelijk verandering te laten zien.
[verwijderd]
Ik ben eerlijk gezegd helemaal niet zo onder de indruk van het verhaaltje? Vind er echt niet heel veel bijzonder aan. Ik stoor me zelfs aan de toon waarop wordt gezegd dat de manier waarop sommige dames zich gedragen niets bijdraagt aan het forum. Alsof het Beheer wel zo veel heeft betekend. Eerst lekker mensen op de vingers tikken, de schuld min of meer bij hen neerleggen, dan nog even een slap excuus over de manier waarop Beheer misschien over heeft kunnen komen en dan afsluiten met verkapte dreigementen over het blokkeren van accounts. Geloof ook écht niet dat dit 'Lotte' is trouwens. Ben er eigenlijk wel klaar mee.
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Misschien niet zo onder de indruk, maar wel echt een heel andere reactie dan wat we de laatste tijd hebben gezien. Ik bekijk het nog even.
Ik hoop alleen echt dat het harde werk van @[verwijderd] en @LucP niet voor niks is geweest en mensen na dit praatje van ‘Lotte’ niet weer met hun staart tussen de benen terug kruipen naar ZP
[verwijderd] ja bijzonder blijft het zeker!
[verwijderd] Ik vind het een nette reactie maar wel erg mosterd.
Of zou Lotte pas op de hoogte zijn gebracht nadat het uit de hand liep? Ik vind de toon van de reactie in elk geval een stuk aardiger en menselijker dan die van de afgelopen tijd.
Ik ga mijn account ook niet perse opzeggen maar ik hoorde zowiezo niet bij de club van meest actieve mensen.
Wat was jou nick op ZP dan? Want deze ken ik in elk geval niet.
[verwijderd]
[verwijderd] maar wel echt een heel andere reactie dan wat we de laatste tijd hebben gezien.
Klopt maar dat kon toch haast niet anders na dit alles? Ze moesten natuurlijk íets. Maar of het gemeend is? Heb zo mijn twijfels..
[verwijderd]
[verwijderd] ook absoluut waar. Ach.. we gaan het zien. Of niet..
[verwijderd] Maar of het gemeend is? Heb zo mijn twijfels..
We zullen het snel genoeg merken. Ik neem toch aan dat het beheer/Lotte ook wel doorheeft dat ze zich een beetje mogen gaan bewijzen nu.
[verwijderd] nou inderdaad. Ik heb het bericht ook gelezen en ik ben er absoluut niet van onder de indruk. Het staat bol van smoesjes en vinger wijzen naar anderen. Nergens wordt er ook maar enige verantwoordelijkheid genomen voor de hele situatie.
Nee. Ik ben blij dat ik mijn account heb laten verwijderen.
[verwijderd]
iMoeder maliro
[verwijderd]
[verwijderd] heel erg eens! Zie al weer een hoop leden terug op ZP, ben echt bang dat het hier doodbloedt. Dat zou echt ontzettend jammer zijn van al het harde werk hier van Manque en haar man.
[verwijderd] iMoeder maliro
Owwwwww. Vallen allerlei puzzelstukjes ineens op hun plaats nu.
[verwijderd] heel erg eens! Zie al weer een hoop leden terug op ZP, ben echt bang dat het hier doodbloedt. Dat zou echt ontzettend jammer zijn van al het harde werk hier van Manque en haar man.
Gewoon lekker topics aanmaken hierzo, zodat het een lekker gevuld forum word.
Ik denk dat het belangrijk is dat we doorgaan met de orde van de dag. Dus wat er op ZP allemaal gebeurd (is) gewoon lekker vergeten. En de energie steken in het hier gezellig maken.
- Bijgewerkt
Okee de reactie nog een aantal keer gelezen en toch denk ik: dit slaat nergens op. Ze nemen zelf geen enkele verantwoordelijkheid in dit hele gebeuren. Leuk dat ze nu dan eens willen ‘nadenken’ over een donorstukje, maar komt het er dan wel? En waarom moet er zo lang en breed worden nagedacht over dat stukje? Is het dan echt zo moeilijk?
Plus: dit was niet het enige van de afgelopen periode. Dit was de druppel die de emmer deed overlopen.
Er is alweer een nieuw topic gestart met dat ze zo fijn reageren en eigenlijk wil ik er mijn zegje doen, maar durf niet zo goed!
Ik blijf sowieso hier uit principe.
Eerst kan en mag het allemaal niet, nu een groot deel van de actieve leden dreigt weg te gaan kan het opeens wel.
It's all about the money. Geeft niet maar kom er dan eerlijk voor uit. Dit bericht wat er nu staat komt op mij eerder over om de leegloop te proberen te stoppen en er geen concurrentie pagina bij te hebben (Want zo zullen zij ongetwijfeld naar dit forum kijken)
[verwijderd] precies
[verwijderd]
- Bijgewerkt
[verwijderd] mee eens. Er is al maanden onrust en nooit een serieuze reactie. En waarom? Iedereen bleef wel komen en hun verdienmodel kwam niet in het geding. Op het moment dat de mogelijkheid kwam dat het mogelijk toch negatieve gevolgen zou hebben, komen ze met deze noodgreep. Ik vind het niet meer oprecht overkomen. Daarnaast is het verleden voor minder wel een ban uitgedeeld. Het lijkt mij vrij duidelijk waarom ze er nu nog niet voor gekozen hebben. Ze zijn bang dat er dan meer leden als reactie hierop ervoor kiezen om hun account op te zeggen.
Sowieso de mate van censuur vind ik echt te ver gaan. Echt alles is verwijderd, wat ik net zo snel zag. Elk topic waarin iemand zich kritisch heeft geuit over het beheer is verdwenen. Een ‘aardig’ bericht maakt deze overtrokken vorm van censuur op geen enkele manier goed.
lindalovesmo volledig met je eens. Het forum draait niet zonder actieve leden. Bijna alle sfeermakers en actieve posters zijn overgegaan naar hier. Ze zijn vang inkomsten mis te lopen. Daarom dit verhaaltje.
- Bijgewerkt
Lisa280887 Er is alweer een nieuw topic gestart met dat ze zo fijn reageren en eigenlijk wil ik er mijn zegje doen, maar durf niet zo goed!
Dat topic heb ik gestart toevallig.
Maar ik denk ook dat je best je zegje nog wel kan doen hoor. Denk dat zolang je erop let dat je het echt bij jezelf houdt en netjes aangeeft waar je nog tegenaan loopt, dat dat gewoon goed moet gaan.
Is misschien gelijk een test om te kijken hoe het beheer erop reageert. Gaan ze weer gelijk in de verwijdermodus, dan weet iedereen genoeg denk ik. Maar staan ze er open voor om er met jou uit te komen dat je weer meer vertrouwen in ze hebt, dan kom je misschien nog wel een heel eind.
Misschien zelfs beter dat je het alsnog probeert aan te geven. Dan hoef je het voor jezelf niet op te kroppen.