[verwijderd]
Lisa280887 Belachelijk gewoon!
Lisa280887 Belachelijk gewoon!
Zojuist meegedeeld dat mijn account ook weggecensureerd (is dat een woord?) mag. Ben er wel klaar mee ...
Lisa280887 Neeeee! Mafklappers! Dan kunnen ze ook makkelijk zeggen straks dat er niet genoeg draagvlak is natuurlijk. Deze poll is niet te vergelijken met jouw eerste.
[verwijderd]
Ik wilde het liken maar toen kreeg ik al een foeimelding
Maar je krijgt wel de vriendelijke groeten!
Heb net nog wel een reactie geplaatst maar vind zp niet veel meer aan. Ik volg stiekem de berichten van Iez nog, hoop toch zo dat haar zoontje het haalt.
En ... foetsie! Als je vraagt om censuur zijn ze nog sneller dan het licht !
Djoess nou ik kon nog niet knipperen met mijn ogen ... weg voor iemand het kon liken
.
Honkeytonk als je de stats kijkt nu, zijn er 1300 bezoeker en 250 leden.. dus die leden doen er niet doe. Die zijn alleen om content te generen om duurdere advertenties te krijgen.
En ik zie ook steeds een aantal 'robots'.
WTF
Theezeefje Dat is ook de rede dat ik nog even mee wil blijven lezen.
Djoess ja precies! Echt. Het is dat er nog een aantal lieve dames zitten die ik wil volgen, anders had ik er weggeweest!
Lisa280887 wat triest...
Betsy wat doet zo’n robot?
voelt zich vrij dom dat ze echt helemaal niks van die wereld weet
edit: komt er nu achter dat als je een sterretje voor én na je tekst plaatst je tekst cursief wordt
Online is een robot een computerprogramma dat geautomatiseerde taken verricht. Beter bekend als een bot.
Maar wat die op ZP doen? Geen idee.
Kijken of er niemand over de schreef gaat waarschijnlijk...?
LucP ** trekt zich terug uit deze discussie **
@Betsy zouden we eigenlijk met zijn allen tegelijkertijd "alles voor de kids" moeten schrijven in een berichtje. Dán krijgt beheer het druk
sleutelbloem of de robots krijgen een storing...