Ffion ik was het echt wel eens met haar eens, heel vaak ook niet. Maar soms had ze best wel eens goede ideeen.
Alleen waarom ze nu ZO stug is. En vanalles roeptoetert terwijl ze hier nog helemaal niet geweest is? Zeg dan gewoon ik vind het onzin en heb er geen zin in. Maar om te gaan vertellen wat en wie hier allemaal wel of niet post. Doe gewoon ff lekker normaal.

Soturi Moet dat niet ashleyrachel zijn?

Thanx. Gedaan

En zo worden we er weer uitgegooid door 'Lotte'.. slotje erop en dan hebben we het er gewoon niet meer over! 😢

• Bloem hebben hierop gereageerd.
  • Bloem vindt dit leuk
    • [verwijderd]

Beheer gaat pb's bestraffen op ZP

Krijg jij een dergelijk privebericht met het verzoek lid te worden op het andere forum en vind je dat vervelend? Dan kan je dat melden. Wij zullen dan actie ondernemen.

Angel1980 En zo worden weer er eruit gegooid door 'Lotte'.. slotje erop en dan hebben we het er gewoon niet meer over! 😢

Precies.
      en zonder in te gaan op de vragen die gesteld zijn aan beheer.
      Als vanouds dus πŸ™

Ja hoor. Hoppa. Topic dicht! En indd het bestraffen van het sturen van pb’s. Nou prima. Ze doen hun besg maar

• Bloem hebben hierop gereageerd.
        • Bloem vindt dit leuk
          • [verwijderd]

Ja we moeten een andere manier vinden om mensen te benaderen. Ik ga even denken...

Lisa280887 Ja hoor. Hoppa. Topic dicht! En indd het bestraffen van het sturen van pb’s. Nou prima. Ze doen hun besg maar

Maar alleen als leden klagen. Blijkbaar hebben een paar geklaagd dat ze per pb zijn gevraagd om hier ook te komen....
            how low can you go 😏

• [verwijderd]

Maar het is wel heel geruststellend dat 'Lotte' er ineensnog altijd is.

Zouden zij en Jan gescheiden zijn?

Ik heb een hoop pb's gestuurd en op de meeste krijg ik geen reactie terwijl die leden wel online zijn en in andere topics reageren, sommige hebben zich hier aangemeld. Maar ik stop met pb's sturen, denk dat mensen al gerapporteerd hebben. Ik richt me nu gewoon op dit forum πŸ™‚

• [verwijderd]

Ik vond het een nette afsluiting van Lotte. Niet de standaard "Mag niet! kloink!" Maar met uitleg.
                En vanuit haar positie echt wel begrijpelijk dat ze het wil stoppen πŸ™‚

Ik denk ook dat we ons vanaf nu beter hierop kunnen richtten..

Als beheer niet zo stug had gedaan hadden ze gewoon de link kunnen laten staan en hadden we geen pb's hoeven te sturen. Ik doe dat namelijk helemaal niet om mensen daar weg te halen, maar om mensen te informeren. Ik zit hier maar ook nog op zp, dat kan namelijk gewoon ook nog πŸ™‚ kan het allebei niet missen denk ik πŸ˜‰

Volgens mij weet zo'n beetje iedereen wel waar we zitten of dat ze zelf een PB kunnen sturen aan de leden die er nog zijn om ons te kunnen vinden.

Ik begrijp echt dat jullie graag iedereen willen uitnodigen (in plaats van zieltjes winnen zoals daar schijnbaar wordt gedacht) maar moeten we hier niet mee stoppen? Moeten we niet gewoon alle energie in dit forum stoppen om het actief, levendig, gezellig en informatief te maken?
                  Iedereen die wil overstappen of gewoon een 2e forum wil bezoeken is van harte welkom. Willen ze niet, ook prima.

Jullie hebben heel hard je best gedaan en ik vind het bewonderenswaardig dat jullie geen actieve leden willen "achterlaten". Maar ik merk aan mezelf dat ik een beetje in ZP blijf hangen. Ik ga daar in ieder geval vanaf nu mee stoppen. En me focussen op hier.