Jammer dat sommige leden (Tupp bijvoorbeeld, haar vind ik echt leuk) zo negatief over dit denken. Anderen (nou ja, 1 specifieke 😏) kan ik echt missen als kiespijn hoor. Die staat op zp op mijn negeerlijst πŸ™Š.

• [verwijderd]

[verwijderd] zodra er een mogelijkheid is voor een handtekening zal ik het daarin zetten!

edit: niet aardig van mij

Ik ben er ook.

Geen idee wat er aan de hand is, probeer ik een beetje af te kicken van ZP. Een beetje dan he.
    (Ook fijn van beheer dat ik die enkele keer zwak was en probeerde in te loggen, de site in onderhoud stond.)
    Heb ik ineens een PB van Imoeder. Dat jullie allemaal hierheen zijn verhuist.
    (wel lief dat jullie me ook uitnodigen trouwens)

Maar goed, nu nog ontdekken hoe dit allemaal werkt.

Betsy

Pfff, nou ik vind haar vooral ZO stug. Echt zo flexibel als beton. Staat totaal niet open voor de meningen van anderen. Duwt die van zichzelf een ander graag door de strot. En de hele wereld moet met haar rekening houden als zij of iemand in haar omgeving iets heeft, maar begrip voor een ander ho maar.

Sorry, niet aardig van mij, maar ik word echt gewoon woest als ik aan al haar vreselijke reacties denk.

Ffion ik was het echt wel eens met haar eens, heel vaak ook niet. Maar soms had ze best wel eens goede ideeen.
      Alleen waarom ze nu ZO stug is. En vanalles roeptoetert terwijl ze hier nog helemaal niet geweest is? Zeg dan gewoon ik vind het onzin en heb er geen zin in. Maar om te gaan vertellen wat en wie hier allemaal wel of niet post. Doe gewoon ff lekker normaal.

Soturi Moet dat niet ashleyrachel zijn?

Thanx. Gedaan

En zo worden we er weer uitgegooid door 'Lotte'.. slotje erop en dan hebben we het er gewoon niet meer over! 😢

• Bloem hebben hierop gereageerd.
      • Bloem vindt dit leuk
        • [verwijderd]

Beheer gaat pb's bestraffen op ZP

Krijg jij een dergelijk privebericht met het verzoek lid te worden op het andere forum en vind je dat vervelend? Dan kan je dat melden. Wij zullen dan actie ondernemen.

Angel1980 En zo worden weer er eruit gegooid door 'Lotte'.. slotje erop en dan hebben we het er gewoon niet meer over! 😢

Precies.
          en zonder in te gaan op de vragen die gesteld zijn aan beheer.
          Als vanouds dus πŸ™

Ja hoor. Hoppa. Topic dicht! En indd het bestraffen van het sturen van pb’s. Nou prima. Ze doen hun besg maar

• Bloem hebben hierop gereageerd.
            • Bloem vindt dit leuk
              • [verwijderd]

Ja we moeten een andere manier vinden om mensen te benaderen. Ik ga even denken...

Lisa280887 Ja hoor. Hoppa. Topic dicht! En indd het bestraffen van het sturen van pb’s. Nou prima. Ze doen hun besg maar

Maar alleen als leden klagen. Blijkbaar hebben een paar geklaagd dat ze per pb zijn gevraagd om hier ook te komen....
                how low can you go 😏

• [verwijderd]

Maar het is wel heel geruststellend dat 'Lotte' er ineensnog altijd is.

Zouden zij en Jan gescheiden zijn?

Ik heb een hoop pb's gestuurd en op de meeste krijg ik geen reactie terwijl die leden wel online zijn en in andere topics reageren, sommige hebben zich hier aangemeld. Maar ik stop met pb's sturen, denk dat mensen al gerapporteerd hebben. Ik richt me nu gewoon op dit forum πŸ™‚