• [verwijderd]

Wat jammer van HvO ๐Ÿ™
Ik vond haar altijd erg leuk, en kon haar reacties wel waarderen. Jammer dat ze nu zegt dat dit enkel het populaire groepje is...

• [verwijderd]

Diazz thnx!โค

• [verwijderd]

[verwijderd] Lief! Ohww dat toelaten doe ik zeker hoor maar wil niet dat het de overhand krijgt en mn leven bepaalt. En dat deed het wel๐Ÿ˜ฃ

Ik vind het ook echt jammer van Aszz dat ze niet even wil komen kijken. Ik vind haar zo leuk.

• [verwijderd]

[verwijderd] ik begrijp het ... lastig! Hopelijk heb je nu een balans daarin.

• [verwijderd]

[verwijderd] Werken we aan, maar gaat goedkomen๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š

Vind het erg jammer dat het toch word gedaan alsof we een stel kleuters zijn die hun zin wouden hebben en door wouden drammen over een nieuw forum gedeelte. Daar ging t al lang niet meer om maar goed..

Op de vraag of ik daar een topic wil openen over donorschap dit ga ik niet doen. Ik wil ze nu niet meer helpen ermee. En nadat ze alles zo gewist hebben zelfs normale reacties vind ik veel te ver gaan

• [verwijderd]

Sevenof9 haha ik was รผberhaupt niet eens lid meer op zp, dus ik hoorde er sowieso niet bij ๐Ÿ˜‚
            En wat betreft populair groepje, we zijn ondertussen met +200 leden, dus dat is echt niet alleen een "populair schoolpleinkliekje". Ik denk dat de zeurende zp'ers gewoon niet door hebben hoe ontzettend veel leden al zijn overgestapt. Dat kan je echt niet populair noemen haha.

Lerana ja precies. Het donortopic was een druppel die de emmer deed overlopen! Zo zie ik het iig wel...

• [verwijderd]

[verwijderd] Tja, ik vind zo een reactie een beetje triest, juist omdat er gisteren avond tijdens de promotie regelmatig geroepen is dat iedereen welkom is!

nizzie86 ik heb een vaag vermoeden dat die mensen van Star Trek houden. Seven of Nine is een personage uit Star Trek Voyager en net als ik een INTJ type voor zover je dat kunt zeggen over een fictief personage.

• [verwijderd]

Manque misschien kun je er persoonlijk een pb aan wagen als jullie samen een "klik" hadden en je uitlegt dat dit niet is bedoelt als dwarsbomen van zp maar een fijn alternatief voor...

• Manque hebben hierop gereageerd.
                  • [verwijderd]

[verwijderd] haha ik ben ook niet populair! Nooit geweest ook, vind ik niet erg zijn de verwachtingen ook niet zo hoog ๐Ÿคญ.