Hooyo-shimbir [verwijderd] leuk! Ik heb afgl zaterdag bomen klimmen met mijn man gedaan. Hij heeft 2 parcours gedaan waarbij zijn benen zo ongecontroleerd aan het trillen waren van angst dat hij daarna naar mij is gaan kijken ipv meedoen. Ik heb ze allemaal gedaan ๐ (fun forest)
Marshmallow [verwijderd] Dat viel me tegen van wel wat meer juffen die daar werken, het was allemaal jou school ipv jouw, maar goed het hart zit op de juiste plek denk ik dan maar ๐
[verwijderd] Niet nu, maar wel nu doorgestuurd gekregen van mijn moeder, toen ik erover begon binnenkort nog maar weer eens een chablis in t zwembad te doen... hier een week voor onze bruiloft. Mooie herinneringen โค๏ธ
Sweetl Wat een gedoe als je aquarium er pats boem mee ophoud savonds.. Man man.. Vanmorgen om 9u dus al bij een aquariumzaak voor onderdelen, die 10 euro scheelde met een compleet nieuw aquarium๐ฒ opa to the rescue.. We hebben een nieuw aquarium ๐ net pas klaar met alles overzetten.. Fingers crossed dat de visjes t gaan redden.. Ohja die dingen staan er bovenop zodat de katten er niet opspringen.
Marshmallow Niet nu, maar met boodschappen doen. Geen winkelwagentje beschikbaar, dus dan maar hierin. Kan best!