Rietjesbeker Dahlia we moeten wel nu, man zijn studeerkamer moet naar zolder, want die kamer moet slaapkamer worden voor dochter zodat de nieuwe baby dadelijk op haar huidige kamer kan.
[verwijderd] Lumihiutale dit was de eerste keer. In principe gaan we 2x per jaar naar Nederland en komen er ongeveer 3x per jaar mensen hier. Die nemen dan mee, en wij nemen mee. Maar afgelopen keer hadden we geen tijd om boodschappen te doen en omdat we met het vliegtuig gaan nu kunnen we ook beperkt meenemen. Ik gok dat hier bestellen misschien 1x per jaar zal zijn. Zeg maar voor de grotere en zwaardere producten zoals (appel)stroop of grote partyzakken chips 😛 Kleine dingen als een pak hagelslag of koekjes kunnen normaal gewoon met het vliegtuig mee.
Vulpen Rietjesbeker Bewaren! Ik vond het vroeger superleuk om opdrachten te maken uit schoolboeken van mijn moeder.
Hooyo-shimbir [verwijderd] leuk! Ik heb afgl zaterdag bomen klimmen met mijn man gedaan. Hij heeft 2 parcours gedaan waarbij zijn benen zo ongecontroleerd aan het trillen waren van angst dat hij daarna naar mij is gaan kijken ipv meedoen. Ik heb ze allemaal gedaan 😄 (fun forest)
Marshmallow [verwijderd] Dat viel me tegen van wel wat meer juffen die daar werken, het was allemaal jou school ipv jouw, maar goed het hart zit op de juiste plek denk ik dan maar 😉
[verwijderd] Niet nu, maar wel nu doorgestuurd gekregen van mijn moeder, toen ik erover begon binnenkort nog maar weer eens een chablis in t zwembad te doen... hier een week voor onze bruiloft. Mooie herinneringen ❤️