Femkes Het moment dat je beseft dat je altijd wordt gestraft voor denken: ah, wat is ze even rustig aan het spelen, even genieten van de rust.
Louelle81 -weg- Ja mama, ik mocht toch zelf etenπ«. Alles in de was incl kindπ€£π€£. #waaromgebruikiknooitslabbers
Louelle81 Bloem I know! Die heb ik ook gewoon. Kun je na gaan hoe lui ik ben om die even aan te trekken bij der!π«π€£
Bloem Louelle81 owπ€maar dat is echt heel veel minder werk dan kind in bad en die vlekken uit de kleren moeten wassen πΆπ
Tantetil Ja hier weer wat Schotlandspam. Vandaag zowat de hele dag regen, dus maar veel rond gereden. Dit zijn trouwens alleen maar foto's van mijn telefoon. Van mijn camera moet ik eerst op de computer zetten.
[verwijderd] [verwijderd] veel plezier! Mogen we ook een "aan" foto zien? π Zijn je vriend en R weer voldoende opgeknapt?
Tantetil [verwijderd] Ben ook heel benieuwd hoe het jullie staat. Jouw jurk is zo al prachtig. Zijn jullie helemaal opgeknapt?
[verwijderd] Toch6 π€£ ja, cultuurdingetje weetje π Ik heb even snel een fotootje van vanmorgen van Robbie. De voorbereidingen waren druk aan de gang vandaar de troep π
Hooyo-shimbir Dit was gister, eindelijk even 4g π₯° @Tantetil ze is sinds vandaag eindelijk koortsvrij...