Rietjesbeker Ik kom tijdens het opruimen spullen van mezelf van de basisschool tegen. Nu het dilemma, weggooien of nog niet? Want ik doe er nooit weer wat mee, maar het sparkt nog wel joy als ik het zie.... 😂
Manque Rietjesbeker 😍 Die schrijfschriften ken ik! Dat was mijn allerfavorietste werkboek. Ik vond dat zo leuk! Zoiets zou ik niet weggooien hoor, is toch leuk? En het neemt amper plek in.
Dahlia Rietjesbeker zo'n stom dilemma he. Ik heb mijn schoolspullen ook nog op de zolder staan. Ze staan in de weg want kan die plaats ergens anders wel voor gebruiken maar vind t ook weer zo zonde haha
Vulpen Rietjesbeker Bewaren! Ik vond het vroeger superleuk om opdrachten te maken uit schoolboeken van mijn moeder.
Rietjesbeker Manque ik ook! Vind schrijven echt leuk om te doen. En ik ga een klein deel bewaren en doe de rest maar weg,heb ik besloten.
Rietjesbeker Dahlia we moeten wel nu, man zijn studeerkamer moet naar zolder, want die kamer moet slaapkamer worden voor dochter zodat de nieuwe baby dadelijk op haar huidige kamer kan.
[verwijderd] Lumihiutale dit was de eerste keer. In principe gaan we 2x per jaar naar Nederland en komen er ongeveer 3x per jaar mensen hier. Die nemen dan mee, en wij nemen mee. Maar afgelopen keer hadden we geen tijd om boodschappen te doen en omdat we met het vliegtuig gaan nu kunnen we ook beperkt meenemen. Ik gok dat hier bestellen misschien 1x per jaar zal zijn. Zeg maar voor de grotere en zwaardere producten zoals (appel)stroop of grote partyzakken chips 😛 Kleine dingen als een pak hagelslag of koekjes kunnen normaal gewoon met het vliegtuig mee.
Hooyo-shimbir [verwijderd] leuk! Ik heb afgl zaterdag bomen klimmen met mijn man gedaan. Hij heeft 2 parcours gedaan waarbij zijn benen zo ongecontroleerd aan het trillen waren van angst dat hij daarna naar mij is gaan kijken ipv meedoen. Ik heb ze allemaal gedaan 😄 (fun forest)
Marshmallow [verwijderd] Dat viel me tegen van wel wat meer juffen die daar werken, het was allemaal jou school ipv jouw, maar goed het hart zit op de juiste plek denk ik dan maar 😉