Hooyo-shimbir De kleine meid eindelijk een bureautje in haar kamer ๐ฅฐ dan kan ze daaraan werken als ik aan het studeren ben! En hoef ik niet met haar aan de keukentafel te zitten wat me erg rugpijn geeft.
[verwijderd] Bloem vrouwtje theelepel ๐ "Een lepel is een ding, daar kun je pap mee roeren..." ๐ถ
[verwijderd] [verwijderd] Ik heb nu dus gewoon al drie dagen dat liedje in mijn hoofd! ๐คฆ๐ปโโ๏ธ "Daarmee tover ik... een glimlach op je wangen. WANGEN!" ๐ถ
[verwijderd] Honkeytonk Jaaaah, hahaha, je hebt het gewoon gedรกรกn!!! ๐คฃ๐คฃ๐คฃ Dat was ik, n.a.v. de opmerking van iemands kind dat die een marshmallow koekje wilde!!!
Miek89 [verwijderd] Hahaha geniaal, ik ga het vanmiddag ook voor hem maken, kijken of hij het lekker vindt
Miek89 Honkeytonk nou heb ze gemaakt, maar meneer wil ze niet ๐คฃ nee mama geen Marshmallow koekie! Op zo'n toon alsof ik zojuist de grootste onzin heb verteld ๐คฃ Ik daarentegen vond het wel lekker ๐คค had er een blokje chocolade onder gedaan ๐
Liekje81 Vanmiddag bij een vriendin op de boerderij. Hond was blij met Dafne, die met alle liefde heeeeeel vaak de bal gooide.