Uilenmama [verwijderd] Helemaal goed!!!! Idd, mijn naam is CΓ©line. Heb in het Bullet Journal topic wel eens foto's laten zien met mijn naam erop.
Hooyo-shimbir De kleine meid eindelijk een bureautje in haar kamer π₯° dan kan ze daaraan werken als ik aan het studeren ben! En hoef ik niet met haar aan de keukentafel te zitten wat me erg rugpijn geeft.
[verwijderd] Bloem vrouwtje theelepel π "Een lepel is een ding, daar kun je pap mee roeren..." πΆ
[verwijderd] [verwijderd] Ik heb nu dus gewoon al drie dagen dat liedje in mijn hoofd! π€¦π»ββοΈ "Daarmee tover ik... een glimlach op je wangen. WANGEN!" πΆ
[verwijderd] Honkeytonk Jaaaah, hahaha, je hebt het gewoon gedÑÑn!!! π€£π€£π€£ Dat was ik, n.a.v. de opmerking van iemands kind dat die een marshmallow koekje wilde!!!
Miek89 [verwijderd] Hahaha geniaal, ik ga het vanmiddag ook voor hem maken, kijken of hij het lekker vindt
Miek89 Honkeytonk nou heb ze gemaakt, maar meneer wil ze niet π€£ nee mama geen Marshmallow koekie! Op zo'n toon alsof ik zojuist de grootste onzin heb verteld π€£ Ik daarentegen vond het wel lekker π€€ had er een blokje chocolade onder gedaan π