Uilenmama Softbasegaming Ik werk in een supermarkt, maar hier geen uitbraak van Corona onder het personeel. Nog niet gehoord dat een filiaal dicht is wegens gebrek personeel...
Pimpelmeesje Toch6 Charlie zit totaal niet 😅 ik ben over t algemeen niet bezig met "Mijn kind kan al.." maar als ik dingen over jouw C lees dan denk ik wel eens "is t nou zo'n slome?" 😂
Toch6 Pimpelmeesje in de app-groep is C (een van) de vlotste. Denk niet dat jouw C zo sloom is hoor 🙂
[verwijderd] Pimpelmeesje B zit ook niet hoor. Ja 3 seconden en dan valt hij om. Alleen als hij wat vast houd kan hij zitten.
Cactusje Pimpelmeesje J gaat ook nog niet zelf zitten hoor en hij is 1. Hij gaat wel hier en daar op z'n knieën zitten, maar daar houdt het mee op, echt op z'n kont zitten doet hij niet behalve als ik hem zo neer zet en dan is het direct weer verder kruipen.
Miek89 Hopsatee ja vraag ik me ook wel eens af, enige wat ik kan bedenken is dat het via school gaat.
June Uilenmama Niet het personeel, maar de klanten die zich niet aan de regels houden. Druk, geen afstand ect. Dat moet je toch wel herkennen?
Marshmallow Begonnen met dit boek, ook voor mezelf om te kijken wat voor schrijfstijl nou het lekkerste leest. Echt wow!
[verwijderd] Marshmallow Cool! Ik zag hem voorbij komen bij Cynthia Schultz. Wil je laten weten wat je ervan vond? @Puzzelstukje Gefeliciteerd! Wat een mooie meid zeg! 🥳