[verwijderd] Liekje81 Leuk! R. heeft al meerdere boeken geschreven! Met eigen illustraties uiteraard! Twee gekleurde A4-tjes als voor- en achterkant en met nietjes aan elkaar nieten. Trots dat ze altijd is!
Softbasegaming [verwijderd] ze zat 'maar' een uurtje in de herrie en ook niet constant hoor đ. Ze is nu bij de opvang. Morgen breng ik dr bij mn moeder dan ga ik vragen of ze langer kan blijven zolang ze nog bezig zijn. Vind het erg sneu zo
Liekje81 Rondje Intratuin. Altijd heerlijk rustig op woensdag na 16 uur. Vanuit zwemles, dus vandaar de outfit, haha. En als je dan dat snoetje ziet, kun je je haast niet voorstellen dat ze zo vervelend was vandaag. đ
Softbasegaming Airco's geplaatst. Vandaag worden laatste dingen afgewerkt. Laat de zomer maar komen hoor đ
[verwijderd] [verwijderd] (Ik weet niet wie dat is.. Vrouw/zus van Jan Smit? of zeg ik dan iets doms đ¤ ) Maar gratis reclame is altijd leuk! hehe
[verwijderd] Whoop, nieuw kantoor besteld đĨŗ Stoel en bureau, en ook een super gave vitrinekast: Nu nog 2 ladeblokken en dan zijn we klaar met de meubels voor het kantoor, maar die zijn niet leverbaar đ
Puzzelstukje Honkeytonk er was toch een bner die meekletste? Dat was toch bekend? Ik was al zo lang benieuwd wie t was... đ
Puzzelstukje Hopsatee ja, eerst wel maar die persoon was naar mijn idee meegegaan hierheen. Hoe ik erbij kom geen idee... maar, erg leuk!
Bloem Puzzelstukje Dat was zo. Vriendin van Ysabella en GossipGirl. Forumnaam daarvan weet ik niet meer. Die is zo vaak veranderd.
June Puzzelstukje [verwijderd] Bloem Was dat niet gewoon interessant doenerij? De kippen opstoken. Ik had er mijn bedenkingen bij.