Softbasegaming Airco's geplaatst. Vandaag worden laatste dingen afgewerkt. Laat de zomer maar komen hoor ๐
[verwijderd] [verwijderd] (Ik weet niet wie dat is.. Vrouw/zus van Jan Smit? of zeg ik dan iets doms ๐ค ) Maar gratis reclame is altijd leuk! hehe
[verwijderd] Whoop, nieuw kantoor besteld ๐ฅณ Stoel en bureau, en ook een super gave vitrinekast: Nu nog 2 ladeblokken en dan zijn we klaar met de meubels voor het kantoor, maar die zijn niet leverbaar ๐
Puzzelstukje Honkeytonk er was toch een bner die meekletste? Dat was toch bekend? Ik was al zo lang benieuwd wie t was... ๐
Puzzelstukje Hopsatee ja, eerst wel maar die persoon was naar mijn idee meegegaan hierheen. Hoe ik erbij kom geen idee... maar, erg leuk!
Bloem Puzzelstukje Dat was zo. Vriendin van Ysabella en GossipGirl. Forumnaam daarvan weet ik niet meer. Die is zo vaak veranderd.
June Puzzelstukje [verwijderd] Bloem Was dat niet gewoon interessant doenerij? De kippen opstoken. Ik had er mijn bedenkingen bij.
Puzzelstukje June ooh nee ik had wel t idee dat t waar kon zijn. Maargoed, wel of niet bekend maakt verder voor mij niet uit. Ik vind t niet heel boeiend, ik was alleen benieuwd wie t was! ๐คฃ
[verwijderd] June ik ben altijd van het innocent until proven guilty geweest dus totdat iemand met meer info zegt dat het niet waar was geloof ik het wel. Zoveel mensen op zp, statistisch gezien kan er best een bn-er zitten. Ik ben daar alleen helemaal niet in thuis dus geen idee wie het kon zijn. Heb Monique gisteren ook moeten googlen ๐
[verwijderd] Ik snap dat we nieuwsgierig zijn naar de identiteit van de eventuele bn-er op avdk. Als het echter inderdaad zo is dat er hier een bn-er meeschrijft, heeft zij er bewust voor gekozen hier redelijk anoniem te zitten. Waarschijnlijk hebben de meeste bn-ers in zijn algemeenheid relatief weinig mogelijkheden om zich als "normaal" persoon in groepen mensen te bewegen, waarbij er zonder meer sprake is van gelijkwaardigheid en echtheid. Als het zo is dat deze persoon dat hier op avdk gevonden heeft, laten wij dat haar dan gunnen en haar anonimiteit respecteren, door niet "op zoek" te gaan naar welk lid het is. Kortom: ik zou het prettig vinden als we hier niet gaan proberen te achterhalen om wie het gaat.
[verwijderd] [verwijderd] ik wil vooral weten of het ledenaantal na de shoutout van Monique ineens gaat verdubbelen, maar vooralsnog lijkt dat tegen te vallen ๐ค
Bloem [verwijderd] Dat is zo. Maar eerlijk is eerlijk dat zij zelf dat ergens heeft genoemd anders wist niemand dat natuurlijk. Dus als je echt helemaal volledig anoniem wil blijven dan is beter om dat ook niet te melden natuurlijk. Mij maakt het verder ook niks uit. Iedereen is welkom. En iedereen is gewoon een mens met zijn eigen dingen. Dus helemaal prima verder.