[verwijderd] [verwijderd] Hee! Is dat het stadhuis van Vlaardingen? Daar zijn mijn ouders ook getrouwd!
[verwijderd] Ik vind het echt geweldig om te zien met wat voor een creatieve oplossingen jullie allemaal op de proppen komen om maar niet de zwanenhals open te hoeven maken! πππ»
Femkes [verwijderd] nou, in mijn geval moet ik eerst de lade van het badkamer kastje verwijderen om erbij te kunnen en die is zwaar en onhandig, dus als ik dat kan voorkomen doe ik dat graag.
[verwijderd] Liekje81 Leuk! R. heeft al meerdere boeken geschreven! Met eigen illustraties uiteraard! Twee gekleurde A4-tjes als voor- en achterkant en met nietjes aan elkaar nieten. Trots dat ze altijd is!
Softbasegaming [verwijderd] ze zat 'maar' een uurtje in de herrie en ook niet constant hoor π. Ze is nu bij de opvang. Morgen breng ik dr bij mn moeder dan ga ik vragen of ze langer kan blijven zolang ze nog bezig zijn. Vind het erg sneu zo
Liekje81 Rondje Intratuin. Altijd heerlijk rustig op woensdag na 16 uur. Vanuit zwemles, dus vandaar de outfit, haha. En als je dan dat snoetje ziet, kun je je haast niet voorstellen dat ze zo vervelend was vandaag. π
Softbasegaming Airco's geplaatst. Vandaag worden laatste dingen afgewerkt. Laat de zomer maar komen hoor π
[verwijderd] [verwijderd] (Ik weet niet wie dat is.. Vrouw/zus van Jan Smit? of zeg ik dan iets doms π€ ) Maar gratis reclame is altijd leuk! hehe