• [verwijderd]

Oei ehm: politieagent, psycholoog, juf, advocate. Tijdelijk agent geweest, maar was niks voor mij. Ben nu wel docent dus het is een soort van gelukt om juf te zijn. Nu zou ik heel stiekem interieurontwerper willen zijn. Maar ook graag juf op dovenonderwijs.

Ik wilde graag archeologe worden, in Egypte uiteraard. Ik wilde ook wel bij de politie, boeven vangen.

• [verwijderd]

Modeontwerpster
Mevrouw in een mantelpak

• [verwijderd]

Prinses
    Schrijfster
    Dokter
    Advocaat
    Actrice

Geen van alle geworden....

• moeder
    • zuster in het ziekenhuis
    • verloskundige
    • kraamverzorgster

En rijk zodat ik thuis personeel kon hebben 😂

• juf
    • paleontoloog
    • rechercheur
    • regisseur
    • cameravrouw
    • advocaat
    • pokémontrainer

Juf of secretaresse. Ben heel iets anders geworden...

O ja, en moeder van alleen maar jongetjes 🙂

Dierenarts of chirurg.

Secretaresse. Heerlijk de hele dag alles regelen leek me wel wat

In vriendenboekjes werd die vraag ook altijd gesteld. De eerste keer dat Ik zo'n boekje mee kreeg en hem moest beantwoorden was mijn antwoord: niks, ik wil gewoon Linda blijven 🤣

(Ik geloof zelfs dat mijn vader er een kopie van bewaard heeft😅)

• [verwijderd]

Moeder, als ik 24 zou zijn (het beste gelukt, alleen was ik 30 bij de eerste).
        Schrijfster (aardig gelukt maar niemand heeft ooit echt iets gelezen).
        'Iets' met tekenen (heel goed gelukt en daar nog altijd serieuze plannen mee/voor).
        Balletjuf (niet gelukt, zelf dansen voor de lol was veel leuker).
        En toen ik wat ouder was; musical-ster (serieus gewild tot ik 20 was, maar mijn lef ontbrak).

Ik heb altijd schrijfster/dichter willen worden, tot het besef kwam dat dat 'm niet ging worden omdat ik ten eerste het juist heel leuk vind om met mensen te werken, ten tweede het beste ben in een genre waar geen droog brood mee te verdienen valt (korte verhalen) en tot slot simpelweg niet Amsterdams genoeg ben. Maar ja, toen had ik dus al een studie gedaan waar je 'academisch leert denken', oftewel: niets mee kan 😉

Hier wilde ik vroeger altijd in het bejaardenhuis werken 😅.

Toch maar wat anders geworden uiteindelijk .

Stewardess, want ik vond die pakjes zo leuk.

Straaljagerpiloot en rechercheur
        Oh en ik vergeet nog prinses. Maar dat was toen ik echt nog piepjong was.

Kapster en Kinderverpleegkundige.

Ben uiteindelijk in de reiswereld belandt, nu momenteel er weer even uit en in de website design / fotografie belandt.