Een mollige dame
Dolfijnen trainster
Dierenverzorger
Allemaal niet gelukt
Een mollige dame
Dolfijnen trainster
Dierenverzorger
Allemaal niet gelukt
[verwijderd] Ik zag me al helemaal lopen. Geen idee wat doe vrouwen deden, maar ik wilde in een mantelpak carrière maken.
iMoeder ben wel benieuwd wat kleine iMoeder voor dromen had.
[verwijderd] Hahaha. Ik wilde eerst paleontoloog en astronaut worden. Vervolgens juf, daarna huisarts en toen hacker.
Geen van allen geworden, maar ethisch hacker staat nog steeds op mn lijstje.
Prinses, voel me er nu wel 1 af en toe
Edit. Ik lees net in mijn vriendenboekje van de basisschool dat ik ook achtergrondzangeres van Rene Froger, moeder, en danseres wilde worden.
Zuster of juf. Tis zuster geworden
Juf, kapster of aupair
Politieagente!
Ik wilde astronaut worden, later architect of dierenarts.
Werk op de boerderij mevrouw
Moeder
Geen idee ik weet zo weinig van vroeger en ik heb er een hele tijd over nagedacht een tijdje terug ivm werk/wat wil ik/wat wilde ik vroeger worden, dat soort vragen, maar geen antwoorden.
Inpakmevrouw
Ik had diepe bewondering voor de dame van intertoys
Zangeres ! Ik kan helemaal niet zingen
En in m'n puberteit piloot. Dit wilde ik ook echt maar de opleiding was te duur zonder baangarantie.
Achteraf maar goed ook want ik was anders op m'n 26e afgekeurd en had ik misschien wel met die schuld gezeten.
Advocate. Dit heb ik vanaf dat ik mij kan herinneren tot mijn 15de willen worden geloof ik.
Ik toevallig ook advocate....tijdens mijn studie kwam ik er echter achter dat dat keihard werken is en mijn ambities met het jaar afnamen. Misschien als de kinderen groter zijn.
Tantetil
Ik werd enorm getreiterd door een groepje meiden van buiten mijn middelbare school (opwachten na schooltijd, bij mijn huis, de school bekladden met mijn naam, etc) Mijn zin in schoolgaan ging toen drastisch omlaag, waardoor ik van de havo naar het vmbo ging ipv vwo. En aangezien de studie een hele lange weg is, heb ik het maar opgegeven.
2littlemonkeys wat naar zeg!!
Kapper. Niet geworden.
En ik wilde iets met het recht doen. Daar werk ik nog aan.
Tantetil ja, leuk is anders. Gelukkig ben ik prima op mβn pootjes terecht gekomen ondanks al die ongein.