Kapster en Kinderverpleegkundige.

Ben uiteindelijk in de reiswereld belandt, nu momenteel er weer even uit en in de website design / fotografie belandt.

Ik wilde verpleegster worden, en moeder.

50% is gelukt.

Prinses, dolfijnentrainster, kapster en juf. De laatste optie is het ook geworden.

Barbapappa, piraat, juf, advocaat. Barbapapa kan niet πŸ˜‰, piraat kon volgens mijn vader niet, want vrouwen aan boord brengen ongeluk 😒. Juf is gelukt, docent dan, bijna hetzelfde.
advocaat geprobeerd, maar ik had al snel door dat ik als strafpleiter niet in de wieg gelegd ben... Dus toen me laten omscholen als docent Maatschappijleer.

Rechercheur

Gelukt.

O en dolfijnentrainer:🀣🀣

• [verwijderd]

lindalovesmo Haha, dat zei mijn zoon ook toen we dat voor het eerst aan hem vroegen.

• [verwijderd]

Moeder, zangeres, actrice, bankier πŸ˜„

Ik wou mama worden van een zoontje en die zou D heten.
En nu ben ik mama van een zoontje met die naam. πŸ˜ƒ

Verder wou ik astronaut worden, dat is me niet echt gelukt 🀣

Stewardess, reisleidster, iets met kinderen, zangeres (zou geen stoel draaien bij de voice maargoed), moeder...alleen dat laatste is op de valreep gelukt πŸ™ˆ

Een mollige dameπŸ˜…
Dolfijnen trainster
Dierenverzorger

Allemaal niet gelukt 😁

• [verwijderd]

[verwijderd] Ik zag me al helemaal lopen. Geen idee wat doe vrouwen deden, maar ik wilde in een mantelpak carrière maken. 😊

• [verwijderd]

iMoeder ben wel benieuwd wat kleine iMoeder voor dromen had.

[verwijderd] Hahaha. 😁 Ik wilde eerst paleontoloog en astronaut worden. Vervolgens juf, daarna huisarts en toen hacker.
    Geen van allen geworden, maar ethisch hacker staat nog steeds op mn lijstje.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Prinses, voel me er nu wel 1 af en toe πŸ˜‚

Edit. Ik lees net in mijn vriendenboekje van de basisschool dat ik ook achtergrondzangeres van Rene Froger, moeder, en danseres wilde worden.

Zuster of juf. Tis zuster geworden πŸ˜‰

• [verwijderd]

Juf, kapster of aupair

Ik wilde astronaut worden, later architect of dierenarts.