[verwijderd] oh oh dat zou snel zijn
Wat je niet hardop wilt zeggen.
[verwijderd]
Miek89 ja
ik voel me al een paar dagen opgeblazen, erg moe, zere boobies.
Ik kijk op de kalender want volgens mij moet ik ongesteld worden, maar ik had dus eigenlijk zaterdag ongesteld moeten worden.
Ik hoop dat ik gewoon wat laat ben.
Pls laat me gewoon wat laat zziijnnnn
[verwijderd] oopsie!!! Ga je testen?
[verwijderd] Oei!! Ik duim voor je mee!!
[verwijderd]
Louelle81 nee ik wacht nog wel even. Zal vast wel ongesteld worden want we hebben het gewoon veilig gedaan.
Maar shit.. ik kreeg echt even een hartverzakking
iedereen even meebidden tot de menstruatiegodin pls!
[verwijderd] oh zeer kleine kans dus. Zou ook desondanks geschrokken zijn
[verwijderd] ik hoop voor je op een mindfuck van de lijf!
[verwijderd]
[verwijderd] Eh, volgens mij is je cyclus de eerste maanden na een bevalling nog lang niet altijd meteen regelmatig. Ik zou echt niet meteen van een zwangerschap uitgaan. (Er vanuit gaande dat jullie ac gebruiken.)
[verwijderd]
[verwijderd] daar hopen we op! Gewoon wat later
- Bijgewerkt
Vulpen eigenlijk ben ik daar ook wel benieuwd naar.
mijn zus gaat trouwens voor mij en onze familie door het vuur en ze heeft echt een goed hard. Het is een super zus.
Ik was vroeger een beetje βbangβ voor mijn zus omdat ze fysiek veel sterker was en is dan ik.
Altijd groter en sterker dan ik, ik kan me niet herinneren dat we veel samen speelden. Mijn broer en ik zijn tweeling en speelden en stoeide veel meer met elkaar, met mijn zus stoeien was niet leuk.
toen mijn zus uit huis ging werd onze band anders.
[verwijderd]
[verwijderd] ohh ..hopelijk word je snel ongesteld!
[verwijderd]
R3 al onderweg?
Je bent vast gewoon nog wat ontregelt na de geboorte van R2
[verwijderd]
Cactusje nee geen R3! 2 is genoeg!
ik hoop idd gewoon wat ontregeld nog. De afgelopen 2 cyclussen waren 30 dagen dus ik ging gewoon weer uit van +/- 30 dagen
Is t echt teveel gevraagd als je de hele sag thuis bent om ff 1 min achter je pc vandaan te komen om ee container weer van de weg te halen
[verwijderd]
Bedankt hè!
Ik zal mij nog eens kwetsbaar opstellen
[verwijderd] je man??
[verwijderd]
Knuffel!
[verwijderd]
Nescio nou even uitgebreider June : ik herken zeer veel in mijn oudste van 8. Zij kan zeer driftig reageren om niks. Dingen kapotgooien, hard gillen... eigenlijk gedrag dat je van een peuter verwacht maar niet van een meisje van 8.. ze kan zichzelf ook naar beneden halen, zie je wel, ik kan het niet! Hoe ze daarbij komt, weet ik niet. We proberen juist op haar zelfvertrouwen te werken.
Ze kan ook erg zeuren om niks en de sfeer in huis nogal vergallen. Ik kan niet tegen dat verwende en val dus weleens uit... gek genoeg is mijn boosheid het enige dat haar weer wat tot bedaren brengt. Niet dat het haar afschrikt maar dat ze dan pas inziet dat het echt niet kan ofzo. Heel vermoeiend allemaal.
[verwijderd]
Tantetil
Nee, gelukkig niet. Die is heel lief voor me