Vinexkindje Gefeliciteerd!!
Wat je niet hardop wilt zeggen.
Vinexkindje van harte gefeliciteerd
Vinexkindje Gefeliciteerd!!
Waarom moeten leuke momenten nou altijd weer zo verlopen
En waarom kan ik niet gewoon focussen op de dingen die wél gewoon leuk waren, maar zit ik nu te huilen om een stomme discussie die we gevoerd hebben
Vinexkindje van harte gefeliciteerd
Vinexkindje gefeliciteerd!
[verwijderd] zoon schijnt gister 2x iemand gebeten hebben op de opvang. Nou nog nooit meegemaakt. Thuis wist ie niet hoe snel ie kenbaar moest maken dat ie honger had.
Bedoelde het dus meer als grapje . Overigens haalde ik heb 17u van de opvang en wij eten altijd rond 17u, daar kregen ze geloof ik net wat ze zaten aan tafel en hij had slabber om.
Vinexkindje gefeliciteerd
Ik krijg de schijt van je en ja, ik denk dat je gek bent.
Lijkt me alleen niet helpend om te zeggen
Toch6 alleen als die persoon het niet hoort, kan opluchten
Pimpelmeesje oke, ik denk niet dat je* gek bent maar je bent helemaal krankjorum.
*die andere persoon dan he
Jij blijft toch ook op de bank zitten totdat er "zomaar ineens" eten op tafel staat?
Ik nu dus ook.
Kijk naar de rekening stop met dingen bestellen die we niet nodig hebben
Softbasegaming het lijkt me goed om dat te zeggen.
- Bijgewerkt
Zoiets deed ik vandaag ook, mijn man kookt op woensdag, maar moest naar een bhv cursus of ehbo cursus. Belt hij om 16.30 op dat hij klaar is, vraag ik vervolgens wat we gaan eten vanavond. In eerste instantie was het heel logisch dat ik dat natuurlijk gewoon had kunnen doen, totdat ik zei dat het ook best zo had kunnen wezen dat hij al om 15u klaar was geweest, en dat ik er dus vanuit was gegaan dat hij wel tijd had om te koken. Want hij had niks overlegd en niet overleggen betekend in mijn optiek dat je gewoon kookt die avond of besteld.
Uiteindelijk vond hij ook dat hij zelf slecht had gecommuniceerd, beter gezegd helemaal niet had gecommuniceerd. we aten dus patat.
Zonnebloem Want hij had niks overlegd en niet overleggen betekend in mijn optiek dat je gewoon kookt die avond of besteld.
Helemaal mee eens
Gaaaaaaa weeeeeeeeg!
Maar ik zat middenin mijn yoga oefening voor de dag, dus dan wil ik me niet laten storen en hou ik me stil en ga stug door.
“Misschien ligt iets ook wel eens gewoon aan jezelf”
Mijn man heeft dinsdag een sollicitatiegesprek voor een hogere functie. Door hiërarchie en haantjes gedrag heeft hij best wat commentaar gekregen, maar ik denk -omdat hij nu uitgenodigd is voor een gesprek- dat het best wel eens zou kunnen zijn dat hij die functie krijgt. Hij is echt heel goed in sollicitatiegesprekken voeren.
Maar ik durf dat dus niet hardop te zeggen omdat ik bang ben dat ik het dan jinx.
(De ongeschreven regel is dat je pas mag solliciteren als je er heel lang werk)
Zonnebloem (De ongeschreven regel is dat je pas mag solliciteren als je er heel lang werk)
En zo blijven toxisch bedrijfscultuur bestaan.
Goed van je man dat hij zich daar niks van aan trekt en zijn eigen plan trekt.