Hoezo moet ik maar beslissen als het zo is? Waarom ligt dit alleen bij mij? We zijn toch verdorie samen!?!
Wat je niet hardop wilt zeggen.
Rietjesbeker jij krijgt de verantwoordelijkheid in je schoenen geschoven?
Toch6 meh, meer de uiteindelijke beslissing.
Hoezo lieg je? Dit gaat ten koste van je positieve feedback die je zou krijgen
[verwijderd]
- Bijgewerkt
F*cking psycho stalker, laat mijn kind met rust!! Hoe zou jij je voelen als ik jouw kind op zo'n manier steeds op zoek? Je bent een volwassen vrouw, gedraag je daarnaar!
[verwijderd]
[verwijderd] vriendin van je ex?
[verwijderd]
[verwijderd] in een keer goed, je mag door voor de koelkast!
[verwijderd]
[verwijderd] Yes!!
[verwijderd] blok erop? Vaak de enige oplossing voor zulke 'mensen'.
[verwijderd] blokken die handel.
[verwijderd]
Nescio
Zonnebloem dat heeft H nu ook gedaan (ik al héél lang geleden) maar ik betwijfel of het zin heeft.
Ex-schoonvader is zich er vorige week mee gaan bemoeien, die wil bemiddelen tussen de kinderen en ex. Een van de eerste stappen was dat S H met rust moest laten op Tiktok, daar zijn afgelopen weekend duidelijke afspraken met S over gemaakt. We zijn 2 dagen verder, en S gaat gewoon verder maar nu op Snapchat.
Ze zijn niet bevriend, dus S zoekt bewust het profiel van H op om te checken of er een nieuwe story op staat. Gewoon stalkgedrag dus.
Ik betwijfel of blokkeren dus wel zinvol is, want S zoekt gewoon een andere manier om de grenzen te omzeilen. Ik zie haar er gerust voor aan om nu een extra profiel aan te maken
[verwijderd] wat een sekreet zeg! En lastig te blokkeren denk ik, wat een gesodemieter
[verwijderd]
Rietjesbeker nogal ja..
Maar tegelijkertijd is het ergens ook goed dat ze dit nu doet terwijl de vader van ex er bovenop zit.
Hij belt me vanmiddag terug. Heel kinderachtig om dit met hem te moeten bespreken, maar ach.. ex heeft zijn vader op me af gestuurd om ons onder druk te zetten het contact te herstellen, die kan nu zelf zien hoe de situatie is. Hopelijk zet hij ex onder druk om die trol van hem afstand te laten nemen..
[verwijderd] wat een vreselijk mens. Misschien maar goed dat ex-schoonvader het nu ook ziet, je/jullie kunnen toch wel met hem overweg?
[verwijderd]
Nescio ja hoor! Hij is wel oké, dat scheelt gelukkig..
[verwijderd] Hopelijk zet hij ex onder druk om die trol van hem afstand te laten nemen.
Ik ga hier hééél hard voor duimen!
[verwijderd] hoe is het gesprek gegaan? Is er een beetje rust?
[verwijderd]
Pimpelmeesje hij heeft met ex gesproken, en beiden hebben de kinderen gezegd dat ze S moeten blokkeren.
Dat was mijn advies ook, maar ik heb het open gehouden als het is een suggestie, de uiteindelijke keuze ligt bij de kinderen zelf. Maar nu heeft ex zelf dus gezegd dat het noodzakelijk was, dus ik beschouw het maar als een win. De kinderen hebben rust en het kan op geen enkele manier gedraaid worden dat het mijn schuld is.
- Bijgewerkt
Ik ben even wat minder actief geweest de laatste tijd, dus weet niet helemaal wat de situatie nu is, maar wellicht iets om bij de psycholoog neer te leggen? Je wil rust in de tent, dit draagt daar niet aan bij!
Staat het op papier
[verwijderd] maar echt he, als je tegen je kinderen moet zeggen dat ze je partner maar moeten blokkeren... Wat voor een relatie heb je dan ook in vredesnaam? (En wat voor ouder ben je dan, maar dat weten we al )