Pimpelmeesje ik heb het aangegeven. Wel een heel stuk genuanceerder, dat ik op dit moment niet de juiste persoon voor haar was om haar hierin te steunen, omdat ik gezien mijn eigen acceptatieproces het te confronterend vind. Eerst reageerde ze met sorry en dat was onnadenkend. Vervolgens met een maar mijn lichaam doet ook niet altijd wat ik wil. Ze heeft last van haar rug bij stress, maar kan daarmee wel alles doen. Vast heel vervelend, maar dat schoot bij mij ook even in het verkeerde keelgat op dit moment. Ik heb haar maar veel succes gewenst met de wedstrijd. Ik had er geen zin meer in.
Het is een lastige, want het is haar manier om te zeggen ik begrijp je ๐ฌ. Ik heb wel vaker dit soort gesprekken met haar. Ze mist echt een sociale antenne in dit soort situaties. Het is volgens mij pure onkunde want ze doet enorm haar best, maar slaat regelmatig de plank mis. Best wel sneu, want ze loopt hier ook in het contact met anderen tegenaan. Ik wil er niet een te grote issue van maken, maar het afgelopen jaar zit ik mij echt stuk aan haar te irriteren. Dat komt natuurlijk ook dat dit soort dingen mij nu veel meer raken.
Het luchtte voor mij al enorm op om hier even ongegeneerd los te gaan, zodat ik daarna normaal op haar kon reageren.