Nescio [verwijderd] zoo schattig! ❤️ Mijn oudste had ook precies zulk haar op die leeftijd. Zal kijken of ik een foto kan vinden
[verwijderd] Zuremat maar echt hoor! Ja ik ben d’r moeder, i know 😝 maar ze is echt zó schattig en leuk! Ze is altijd vrolijk en tevreden. Echt een heerlijk kind 🥰
Zuremat [verwijderd] Haha heerlijk! Zoë is over het algemeen ook heel makkelijk. Maar nu is ze ziek dus dan mag je moeilijk zijn 😛
[verwijderd] Mamabeertje ja het springt echt alle kanten uit! 😂 Maar het begint nu zo lang te worden dan het eindelijk een beeetje gaat liggen 😆
Rietjesbeker Blijf van mijn strijkkralen af, jij zou de vlinder doen, de bloem is van mij! Maar dat zeg ik niet, want ze is vier en ik ben wel de moeder in het verhaal...🙈
Zuremat Rietjesbeker haha ik ken dat. Verpest lekker je eigen kunstwerk en kom niet aan dat van mij 🤷🏼♀️
Softbasegaming Rietjesbeker ik was gister na 3 dagen klaar met m’n werkje dochter komt kijken zegt mooi mama, pakt m op en kiepert m zo om in de bak😤. En ik was al niet best te spreken gister🤪
Trees Serieus je gaat nu alweer tegen mij lopen zeiken en janken dat je al de hele week in paniek bent omdat je te weinig getraind hebt voor je wedstrijd. Oh wat heb je het toch vreselijk zwaar. Wil je ruilen trut? Je kan niet bedenken dat deze run vorig jaar mijn laatste wedstrijd was en dat ik met alle liefde met je zou willen ruilen en deze wedstrijd zou willen lopen? Ik plaats daarvan moet ik aanhoren dat je zo ontzettend zielig bent dat je de afgelopen maanden te weinig vooruitgang hebt geboekt in de survivalsport. Echt kan je niks ergers bedenken om je druk over te maken. Moet je hier nu echt om huilen. Zoek een andere hobby of heb gewoon plezier in het sporten. Lekker boeien of hoeveel of niet een goeie tijd neerzet. Of ga tegen iemand anders zeiken ongelooflijke sneue dramkont dat je er bent. Oh ja en ik ben niet je psycholoog. Ga dit lekker bespreken met je eigen psycholoog.
Pimpelmeesje Trees een (eventueel iets genuanceerde) versie hiervan mag volgens mij echt wel hardop gezegd worden.. hoe tactloos kan je zijn?
Trees Trees sportvriendin kwam er vanochtend op terug, nadat ik haar succes en plezier wenste voor de survivalrun. Gaf aan dat ze nagedacht had wat ik had gezegd en dat ze zich realiseert dat ze zich echt veel te druk maakte. Dat ze dit inderdaad voor haar plezier doet, dat het geen paniek en tranen waard is en dat ze dankbaar is dat ze een lichaam heeft dat dit kan. Dat het daar het om gaat. Vond ik fijn om terug te krijgen en maar goed dat ik de ongenuanceerde versie niet hardop heb gezegd 😉.