Nescio [verwijderd] zoo schattig! ❤️ Mijn oudste had ook precies zulk haar op die leeftijd. Zal kijken of ik een foto kan vinden
[verwijderd] Zuremat maar echt hoor! Ja ik ben d’r moeder, i know 😝 maar ze is echt zó schattig en leuk! Ze is altijd vrolijk en tevreden. Echt een heerlijk kind 🥰
Zuremat [verwijderd] Haha heerlijk! Zoë is over het algemeen ook heel makkelijk. Maar nu is ze ziek dus dan mag je moeilijk zijn 😛
[verwijderd] Mamabeertje ja het springt echt alle kanten uit! 😂 Maar het begint nu zo lang te worden dan het eindelijk een beeetje gaat liggen 😆
Rietjesbeker Blijf van mijn strijkkralen af, jij zou de vlinder doen, de bloem is van mij! Maar dat zeg ik niet, want ze is vier en ik ben wel de moeder in het verhaal...🙈
Zuremat Rietjesbeker haha ik ken dat. Verpest lekker je eigen kunstwerk en kom niet aan dat van mij 🤷🏼♀️
Softbasegaming Rietjesbeker ik was gister na 3 dagen klaar met m’n werkje dochter komt kijken zegt mooi mama, pakt m op en kiepert m zo om in de bak😤. En ik was al niet best te spreken gister🤪